لزوم خلاقیت و نوآوری در حوزه رسانه برای هر مسجد یکی از اهداف ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد است
لزوم خلاقيت و نوآوري در حوزه رسانه براي هر مسجد يکي از اهداف ستاد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد است
در دیدار با رییس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان غربی مطرح شد؛

لزوم خلاقیت و نوآوری در حوزه رسانه برای هر مسجد یکی از اهداف ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد است

رضايي گفت: با تشکيل تيم رسانه اي در هرمسجد وکانون، اطلاع رساني نوين و کارآمد در بين کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد براي معرفي دستاوردهاي اين نهادهاي فرهنگي بايد تقويت و اجرايي شود.
شناسه خبر : 51582 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی، «محسن رضایی»مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ، دردیدار با«جهانگیر اسلام پرست»رییس سازمان بسیج رسانه استان، گفت: زندگی ما به مسجد گره خورده و نقش بسیج رسانه در موضوعات مسجد مهم بوده و ما در ستاد سعی کردیم موضوع بازگشت به مسجد را ریل گذاری کنیم. تشکیل لزوم خلاقيت و نوآوري در حوزه رسانه برای هر مسجد یکی از اهداف ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

وی ادامه داد: متاسفانه در موضوع بسترسازی برای حضور نوجوانان دهه 80 و 90 ایی در مسجد کم کاری شده است.

رضایی افزود: بیماری کرونا و در کنار این مشکلات مالی باعث شده بود بسیاری از کانون ها راکد بمانند و در این راستا اولین فعالیت ما این شد که در سطح استان کانون ها را سطح بندی کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: در استان 300 کانون سطح یک فعالیت فرهنگی و هنری در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: درصدد هستیم برای هر مسجد تیم رسانه ای شناسایی و معرفی کنیم تا فعالیت های فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی کانون های فرهنگی و هنری خود را نشر دهند.

گفتنی است؛ برگزاری دوره های اموزشی خبرنگاری برای رابطین مساجد از طریق سازمان بسیج رسانه استان و مشارکت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در جشنواره ابوذر در موضوع «جلوه های اربعین» از جمله موضوعات دیگر مطرح شده در این دیدار بود.