حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در موکب «امام جعفر صادق(ع)»مرز تمرچین
حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور در موکب «امام جعفر صادق(ع)»مرز تمرچين

حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در موکب «امام جعفر صادق(ع)»مرز تمرچین

معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور بهمراه استاندار آذربايجان غربي از موکب قرارگاه امام جعفر صادق (ع) بازديد و ضمن خداقوت به خادمان اين موکب از نزديک در جريان ارائه خدمات به زائرين عبوري از استان هاي نزديک به مرز تمرچين قرار گرفت.
شناسه خبر : 50973 تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، (داوود منظور) معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بهمراه (محمد صادق معتمدیان) استاندار آذربایجان غربی امروز پنچشنبه ۹ شهریور ضمن بازید از موکب های اربعین در مرز تمرچین ، از نزدیک در جریان خدمت رسانی بچه‌های مسجد به زائران و اجرای گروه سرود و نمایش در موکب قرارگاه امام جعفر صادق (ع) قرار گرفت.

 

در این بازدید محسن رضایی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی هنری موکب و وضعیت اسکان زائرین در قرار گاه امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد .

گفتنی است: اعضای گروه سرود کانون آیت اله بهجت شهرستان محمدیار با اجرای سرود در قرار گاه امام جعفر صادق (ع) که با حضورمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، استاندار و دیگر مسئولین استانی وشهرستانی بود مورد تجلیل قرار گرفتند .