حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در ستاد فهمای آذربایجان غربی
حضور مدير کل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان آذربايجان غربي در ستاد فهماي آذربايجان غربي
صبح امروز؛

حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در ستاد فهمای آذربایجان غربی

زهرا آبسوران، مدير کل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان آذربايجان غربي با حضور در ستاد فهما از زحمات خبرنگار خبرگزاري شبستان تجليل کرد.
شناسه خبر : 50596 تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی وبه نقل از خبرگزاری شبستان: به مناسبت روز خبرنگار« زهرا آبسوران»، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی با حضور در ستاد فهما ضمن دیدار با «محسن رضایی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی از زحمات خبرنگار خبرگزاری شبستان تجلیل کرد.


زهرا آبسوران، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در این دیدار گفت: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری به تلاش خبرنگاران برای آگاهی عمومی و ایجاد امید و نشاط آفرینی نیاز دارد.
وی افزود: برای کلیه اصحاب رسانه که برای بالندگی و پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آینده‌سازان این کشور جهاد فرهنگی می‌کنند آرزوی موفقیت داریم.

 

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: تلاش های از سر عشق و مجاهدت های عظیم اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی با هیچ زبان و کلامی قابل وصف نیست.


وی افزود: خبرنگار واژه ای است که رسالت پیامبران را تداعی می کند.


گفتنی است؛ ‌همچنین در این دیدار مقرر شد که موکب های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی با موکب ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در اربعین حسینی همراهی و همکاری مستمری داشته باشند.


در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی تجلیل شد.