آثار شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در استان آذربایجان غربی داوری شد
آثار شانزدهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان» در استان آذربايجان غربي داوري شد

آثار شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در استان آذربایجان غربی داوری شد

داوري مرحله استاني شانزدهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامتان» در رشته هاي حفظ کل قرآن کريم؛ قرائت تقليدي؛ ترتيل و قرائت تحقيق با حضور اساتيد برتر و ممتاز استاني در ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري استان آذربايجان غربي برگزار شد.
شناسه خبر : 50560 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان غربی؛ داوری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» صبح امروز( ۲3 مردادماه) با حضور اساتید برتر و ممتاز استانی در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان برگزار شد.

داوری آثار در رشته های حفظ کل قرآن کریم؛ قرائت تقلیدی؛ ترتیل و قرائت تحقیق توسط اساتید ممتاز و برجسته قرآن کریم و با حضور متسابقین در این رشته ها صورت گرفت.

داوری مرحله استانی این جشنواره امروز (دوشنبه 23 مرداد ماه) با حضور چهار داور در بخش خواهران و برادران آغاز شده است و(مهدی کاتب) داور تجوید،(حمید معصوم زاده) داور وقف رو ابتدا ،صحت حفظ و (رضا جمشیدی) داور صوت و لحن ،داوری این مرحله را بر عهده دارند.

مسابقه قرآنی «مدهامتان» یکی از رویدادهای بزرگ قرآنی هست که در دو مرحله استانی و کشوری و در سه رده‌ سنی زیر هفت سال (کودکان)، هفت تا ۱۶ سال (نوجوانان) و ۱۷ تا ۳۰ سال (جوانان) برگزار می شود.


با ثبت آثار در سامانه بچه های مسجد ،تعدادی از علاقه مندان و فعالان قرآنی کانون های فرهنگی هنری استان آذربایجان غربی در این مسابقات حضور یافتند.


این مسابقات با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت‌های قرآنی در حال برگزاری است.

گفتنی است: برگزیدگان این مسابقات به مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» راه می یابند.