بازدید مدیر ستاد فهمای آذربایجان غربی از مرز تمرچین
بازديد مدير ستاد فهماي آذربايجان غربي از مرز تمرچين

بازدید مدیر ستاد فهمای آذربایجان غربی از مرز تمرچین

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان غربي از مرز تمرچين واقع در شهرستان پيرانشهر بازديد کرد و در جريان جانمايي موکب قرارگاه امام جعفر صادق (ع) در پايانه اين مرز قرار گرفت.
شناسه خبر : 50559 تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۱۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی: «محسن رضایی» ظهر دیروز (یکشنبه 22مردادماه) در ادامه برنامه های سفر یکروزه خود به شهرستان های میاندوآب و نقده ، با حضور در شهرستان پیرانشهر از پایانه مرزی تمرچین بازدید کرد و با توضیحات ، رییس و مسئولین گمرک این پایانه در جریان جانمایی موکب قرارگاه امام جعفر صادق (ع) در پایانه این مرز قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی در نشست با نمایندگان مواکب ومدیران کانون های شهرستان نقده اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی و به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مواکب ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان آذربایجان غربی با همراهی قرارگاه امام جعفر صادق (ع) در شهرستان های خوی ،نوشین شهر ،میاندوآب ،چهاربرج و مرز تمرچین پیرانشهر مستقر خواهد شد.
 


وی افزود: اجرایی برنامه های فرهنگی وهنری، آمادگی کانون های شهرستان نقده ،میاندوآب ،خوی ،چهاربرج ونوشین شهر، برای پذیرایی و اسکان زائران حسینی و افزایش خدمات در مرز تمرچین آذربایجان غربی از جمله خدمات مواکب کانون‌های مساجد در ایام اربعین ۱۴۰۲ است.


ایشان با اشاره به اینکه مواکب قرارگاه امام جعفر صادق (ع) از آذربایجان غربی به مدت 15 روز به زائران حسینی خدمات ارائه خواهد داد، تصریح کرد: این مواکب با حضور خادمی از کانون های مساجد استان از یک شهریورماه مستقر خواهد شد.

 

گفتنی است: مرز تمرچین در شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی امسال هم یکی از گذرگاه های رسمی برای عبور زائران اربعین است و این آمادگی وجود دارد که امسال ۵۰۰ هزار زائر از این مرز عازم مراسم اربعین شوند.