مسئول قرارگاه امام جعفر صادق (ع) ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور منصوب شد
مسئول قرارگاه امام جعفر صادق (ع) ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور منصوب شد
در کنگره عظیم اربعین حسینی:

مسئول قرارگاه امام جعفر صادق (ع) ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور منصوب شد

جلال جوان به سمت مسئول قرارگاه امام جعفر صادق (ع)، اربعين حسيني کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در مرز تمرچين منصوب شد.
شناسه خبر : 50345 تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۱:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی: جلال جوان، مدیر کانون شیخ بهائی،  شهرستان نقده، با حکم حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به عنوان مسئول قرارگاه امام جعفر صادق (ع)، اربعين حسینی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در مرز تمرچین منصوب شد.

 

در متن این حکم آمده است:

بسمه تعالی


جناب آقای جلال جوان

خدمتگزاری به آستان مقدس حضرات معصومین (ع) موهبتی است گرانقدر که فقط در پرتو نشر معارف حقه آن بزرگواران - امکان شکرگذاری نعمت بی بدیل محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام فراهم
می شود. ان شاء الله
از این رو ارادت بی نظیر محبین اهل بیت عصمت و طهارت در اقصی نقاط جهان به حضرت سیدالشهداء و یاران با وفای ایشان علیه و علیهم السلام در تمامی اعصار گذشته و صد البته در ایام اربعین حسینی معنایی از جنس محبت و شکرگزاری به جهت نعمت عظیم ولایت پیدا می کند.

قال الأمام الصادق (عليه السلام):
من أراد الله به الخير قذف في قلبه حب الحسين عليه السلام و حب زيارته

بدین اعتبار نظر به مراتب تعهد و سابقه فعالیت ارزشمند در عرصه های مردمی و جهادی با محوریت مکان مقدسی همچون مسجد و همچنین هماهنگی های صورت گرفته با حوزه های ستادی و استانی؛ جنابعالی را به عنوان مسئول قرارگاه امام جعفر صادق عليه السلام اربعین حسینی کانونهای مساجد کشور مستقر در مرز تمرچین منصوب می کنم.

شایسته است ضمن تعامل حداکثری با حوزه های ستادی و استانی و همچنین شخصیتهای حقیقی و حقوقی فعال در موضوع اربعین حسینی بویژه چهره های شاخص کانونی در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این ایام نورانی اقدامات لازم را بعمل آورید.
پیگیری ابلاغیه های ستاد مرکزی، همکاری و هم افزایی با تمامی قرار گاه ها تقویت گفتمان، خدمت کریمانه از طریق طراحی برنامه های منطبق با ماموریتهای قرارگاه تحت مسئولین بهره مندی مضاعف از طرفیت مراکز دینی و مردمی بویژه مساجد مواكب حسینی و هیئات مذهبی در جهت خدمت هر چه شایسه تر به تمامی زائران اربعین حسینی اعم از هموطنان عزیز و سایر ملینها مورد انتظار است. توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند منان خواستارم