پاسخ بچه های مسجد به هتک حرمت به قرآن در سوئد
پاسخ بچه هاي مسجد به هتک حرمت به قرآن در سوئد
در نماز جمعه شهرستان چهاربرج اجرا شد؛

پاسخ بچه های مسجد به هتک حرمت به قرآن در سوئد

بچه هاي مسجد پاسخي در قالب سرود به هتک حرمت قرآن کريم اين کتاب آسماني اسلام توسط عوامل استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل داد.
شناسه خبر : 49473 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی :امروز (جمعه ۲۳تیرماه)، اعضای گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهرستان چهاربرج با حضور در نماز جمعه این شهرستان ، پاسخی در قالب سرود حماسی به هتک حرمت قرآن کریم این کتاب آسمانی اسلام توسط عوامل استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل داد.

(حجت‌الاسلام والمسلمین وکیلی زاده) مدیر کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) روستای شعبانلو  با اشاره به حضور اعضای کانون‌ در نمازجمعه شهرستان چهاربرج افزود:با هماهنگی صورت گرفته با دفتر امام جمعه شهرستان چهاربرج ،گروه سرود کانون فرهنگي هنري امام زمان (عج) روستای شعبانلو، در بین الصلاتین نماز جمعه این شهرستان جهت محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در سوئد ،سرود حماسی اجرا کردند.

 

مدیر کانون فرهنگي هنري امام زمان (عج )اظهار کرد:سرودی که اجرا  شد در مورد قرآن کریم بود  این سرود در مقابل اهانت دشمنان اسلام علی الخصوص اهانت به قرآن مجید در کشور سوئدو اینکه قرآن بهترین راهنما و کشتی نجات بشر است و هرکس داخل این کشتی شود نجات یافته و رستگار خواهدشد  و قرآن بنابر روایات نور است و واقعا دل و روح را نورانی میکند.توسط بچه های مسجد بصورت حماسی اجرا شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جلالی امام جمعه شهرستان چهاربرج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان  در مورد این سرود افزود: این سرود در بهترین زمان اجرا شد به خاطر اینکه در کشورهای غربی به قرآن اهانت شده و اینگونه اجرای سرود در این برهه میتواند بهترین عکس العمل در مقابل این اهانت‌ها باشد.

 

امام جمعه شهرستان چهاربرج ضمن تشکر و قدرانی از مدیر کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج)و اعضای گروه سرود،تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این برهه از زمان که نیاز مبرم به اینگونه فعالیتها دارد تا پاسخی  به عوامل استکبار جهانی و صهیونیسم داده شود.

 

گفتنی است :اعضای گروه سرود کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج)روستای شعبانلو از طرف امام جمعه وفرماندار شهرستان چهاربرج ،هدیه لباسهای یک دست برای گروه دریافت کردند.