جهاد تبیین و مساله محوری جوانی جمعیت یکی از کارکردهای جدی و اساسی خانواده ها است
جهاد تبيين و مساله محوري جواني جمعيت يکي از کارکردهاي جدي و اساسي خانواده ها است
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی عنوان کرد؛

جهاد تبیین و مساله محوری جوانی جمعیت یکی از کارکردهای جدی و اساسی خانواده ها است

نوروزي افزود ،جهاد تبيين مي تواند در مساله محوري جواني جمعيت در حوزه هاي مختلف از جمله خانواده، کمبود جمعيت در کشور تاثير گذار باشد.
شناسه خبر : 47935 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی: «علیرضا نوروزی» مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در جشن بزرگ سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س)وامام رضا(ع)، که با حضور خادمان حرم رضوی، مسئولان شهرستان و اقشار مردم منطقه المهدی،که به همت کانون فرهنگی هنری امام محمد باقر(ع)این شهرستان برگزار شد بیان نمود: یکی از مهمترین مولفه ها وکارکردهای جدی واساسی خانواده ها بحث جهاد تبیین و مساله محوری جوانی جمعیت است.

 

 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با تاکید بر نقش خانواده ها در تحقق برنامه های حوزه جوانی جمعیت، خاطرنشان کرد: همه ما باید در زمینه تقویت بنیان خانواده و جوانی جمعیت برنامه های تبلیغی و تبیینی موردپسند را برای جوانانمان برنامه ریزی و اجرا کنیم.

 

 ایشان با تاکید بر اینکه امنیت، آرامش و آسایش امروز در جامعه را مدیون خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم ، گفت: بحث پیری جمعیت یک آفت است ،تک تک ما وظیفه داریم که با این آفت (بحث جوانی جمعیت) که یکی ازمشکلات و دغدغه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است مقابله کنیم،دشمن آماده هست در هر شرایطی به جوانان ما ضربه بزند ،مراقبت کنیم که عدم فرزند آوری که جوانان به آن مبتلا می شوند وارد جامعه ما نشود.

 

 

وی ادامه داد: شهدا ریشه های ما هستند و بخاطر وجود همین ریشه ها است که برغم همه توطئه های دشمنان، ایران امروز مقاوم و پایدار ایستاده است.