کانون های حضرت قاسم(ع) و المهدی ارومیه میزبان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بودند
کانون هاي حضرت قاسم(ع) و المهدي اروميه ميزبان مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان بودند

کانون های حضرت قاسم(ع) و المهدی ارومیه میزبان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بودند

بازديد مديرستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان غربي از کانون فرهنگي هنري حضرت قاسم(ع) و المهدي اروميه
شناسه خبر : 47793 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی: «محسن رضایی»مدیرستاد فهماي استان آذربایجان غربی به همراه کارشناسان ستاد .دیروز شنبه 6خرداد ماه ، با اقامه نماز ظهردر مسجد حضرت قاسم(ع) و نماز مغرب در مسجد طوبی، از کانون‌ حضرت قاسم (ع) و کانون المهدی این مساجد بازدید کردن و از نزدیک در جریان فعالیت های این کانون ها قرار گرفتند.

مدیر ستاد  هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی در جمع نمازگران این دو مسجد با ابراز قدرانی وخرسندی از فعالیت‌های این دو کانون اظهار داشت .کانون های فرهنگی هنری مساجد با رسالت خود در راستاي اجرای منویات مقام معظم رهبری دوش به دوش مردم در جهت اعتلای فرهنگ و در جهت جذب نوجوانان وجوانان به مسجد قدمهای راسخی را بر میدارد.

«محسن رضایی» ضمن بازدید از کتابخانه کانون حضرت قاسم(ع) و توجه به موضوع کتابخوانی افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد، همین کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های فعال است که امیدواریم با توسعه این مراکز در مساجد استان شاهد رونق معنوی این اماکن الهی باشیم.

گفتنی است:درادامه این بازدید، محسن رضایی مدیر ستاد کانون های مساجد استان ،به پاس تلاش ها ،زحمات و فعالیت های کانون های حضرت قاسم (ع) و المهدی، از مدیران این دو کانون با اهدای تابلو فرش و لوح تجلیل بعمل آورد.