بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون فرهنگی هنری «محبان ولایت» آذربایجان غربی
بازديد مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي از کانون فرهنگي هنري «محبان ولايت» آذربايجان غربي

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون فرهنگی هنری «محبان ولایت» آذربایجان غربی

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان غربي از کانون فرهنگي هنري «محبان ولايت» مسجد رجايي شهر اروميه بازديد کرد و فعاليت‌هاي اين کانون را قابل تقدير دانست.
شناسه خبر : 47134 تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان غربی: «علیرضا نوروزی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی،به همراه «محسن رضایی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان،درجریان بازدید از کانون های مساجد استان ،از چهارمین کانون سطح یک ارومیه« محبان ولایت » بازدید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان در جریان این بازدید ضمن شرکت در کلاس بسیجیان این مسجد، در جمع بسیجیان بیان کرد: اقدام هیئت امنا، امام جماعت، فعالان کانون فرهنگی هنری محبان ولایت برای فراهم کردن فضایی برای نشاط جوانان قابل تقدیر است.

وی گفت: در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی، مساجد محور تجمعات مردمی بودند، خط مشی امام خمینی(ره) از پایگاه مساجد تبیین می شد و مردم از پایگاه مسجد به سوی انقلاب اسلامی حرکت کردند. دولت مردمی، آغازگر تحول در حوزه فرهنگی و بازگشت ریل های فرهنگی نهادهای اجرایی کشور به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است. محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که نهضت بازگشت به مساجد را اولویت کاری این وزارت خانه عنوان کرده است و نهضت بازگشت به مسجد یکی از سیاست های مهم ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و در قبال آن استان است.

نوروزی،خطاب به بسیجیان مسجد رجایی افزود: با حضور خود در مساجد از فعالیت‌های مسجد استقبال کنید و از کلاسهای تربیتی ،آموزشی،فرهنگی هنری مسجد به نحو احسن استفاده کنید. همه ما باید در کنار مساجد باشیم تا بتوانیم در ایجاد فضایی با نشاط در جامعه همکاری داشته باشیم.

در ادامه این دیدار «محسن رضایی» مدیر ستاد فهمای استان، ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی کانون محبان ولایت گفت: مناسبت های مختلف دینی و ملی. برنامه ها وفعالیت های خوبی در این کانون اجرا و برگزار می شود که در آینده فعالیت ها رونق بیشتری خواهد گرفت.