کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از ابزارهای پای کار آمدن مردم در جوانی جمعیت است
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد يکي از ابزارهاي پاي کار آمدن مردم در جواني جمعيت است
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی؛

کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از ابزارهای پای کار آمدن مردم در جوانی جمعیت است

معاون سياسي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي گفت: از ظرفيت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و براي فرهنگ سازي جواني جمعيت استفاده شود.
شناسه خبر : 47112 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از آذربایجان غربی:«رضا ابراهیمی » در جلسه ستاد برنامه ریزی وهماهنگی برنامه های هفته ملی جمعیت تاکید کرد: عملیاتی سازی شعار سال در خصوص جمعیت، نیازمند برنامه موثر و اجرایی در این امر است.


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضمن اشاره به ظرفیت بزرگ کانون های مساجد در خصوص فرهنگ سازی جوانی جمعیت اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بزرگی است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود.


ابراهیمی همچنین گفت: کانون های مساجد یکی از ابزارهای پای کار آمدن مردم در جوانی جمعیت است.


وی افزود: دستگاه های اجرایی ابزارهایی که در قانون جمعیت آمده را با رعایت چهارچوب های مدنظر مورد توجه قرار دهند.


ایشان با اشاره به نقش مهم صدا و سیما و رسانه ها در  فرهنگ سازی جوانی جمعیت تصریح کرد: پویایی فرهنگی در امر اطلاع رسانی منوط به اجرای برنامه های نو، پرهیز از کلیشه ها و حمایت از هنرمندان و رسانه هاست.


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات دریافت کنندگان تسهیلات فرزندآوری، بر سرعت بخشی به روند پرداخت تسهیلات و حل مشکلات این حوزه تاکید کرده و افزود: فرهنگ سازی و ارائه مشوق های مطرح شده در قانون جوانی جمعیت باید همسو با یکدیگر اجرایی شود تا شاهد اثربخشی لازم بود.