دانش آموزان را با زبان محبت به مسجد بیاورید
دانش آموزان را با زبان محبت به مسجد بياوريد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اذربایجان غربی؛

دانش آموزان را با زبان محبت به مسجد بیاورید

رضايي گفت: بايد دانش آموزان را با زبان محبت و تشويق وارد مساجد کنيم و آموزش دهيم تا به مسجد جذب شوند.
شناسه خبر : 46899 تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان غربی، «محسن رضایی» مدیر ستاد فهمای آذربایجان غربی، در گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد که با هدف سازماندهی این کانون ها پنجشنبه (14 اردیبهشت ماه) برگزار شد، گفت: بیماری کرونا بیشترین آسیب را به مساجد و کانون های فرهنگی و هنری زد و برای رفع این مشکلات، ارکان مساجد با همدلی و اتحاد برای ظرفیت های مسجد برنامه ریزی کنند. 

 

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی با بیان اینکه هدف ما آبادانی مسجد است، افزود: همچنین در این راستا نیاز به عنایت و پشتیبانی دیگر ارگان ها هم است. 

 

رضایی گفت: متاسفانه کارکرد مساجد تبدیل به نمازهای یومیه و برگزاری مراسم مجازی ترحیم شده که در این مورد نیاز به اهتمام ویژه است. 

 

 

وی در ادامه به پیوند مدرسه و مسجد اشاره و گفت: باید دانش آموزان را با زبان محبت و تشویق وارد مساجد کنیم و آموزش دهیم تا به مسجد جذب شوند. 

 

ایشان با اشاره به اهمیت مقوله عفاف و حجاب اظهار کرد: در بحث عفاف و حجاب، تبیین زیرساخت‌ یکی از اقدامات مهم در راستای تحقق آن است و در این موضوع نباید ایجابی برخورد کرد و مسجد و کانون های فرهنگی و هنری در این مسئله نقش پررنگی دارند.