بچه های مسجد «سفیران فرهنگی» در جامعه هستند
بچه هاي مسجد «سفيران فرهنگي» در جامعه هستند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی بیان کرد؛

بچه های مسجد «سفیران فرهنگی» در جامعه هستند

دومين بازديد کانوني، نوروزي، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان غربي و محسن رضايي، مدير ستاد هماهنگي کانون‌ هاي فرهنگي و هنري مساجد استان از کانون « کميل» اروميه صورت گرفت.
شناسه خبر : 46669 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان غربی، «علیرضا نوروزی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، سه شنبه (5اردیبهشت ماه) در جریان بازدید از کانون سطح یک« کمیل »ارومیه و با اشاره به تاثیر فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گفت: بچه های مسجد باید بتوانند به عنوان سفیران انقلاب اسلامی در جامعه نقش‌آفرین کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود:کانون‌های مساجد باید بتوانند سفیر انقلاب اسلامی باشند و از آنجا که مخاطبین اصلی کانون ها را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند در نتیجه فعالیت های کانون تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارد.

 

 

نوروزی،خطاب به نمازگزاران مسجد فاطمه الزهرا (س) افزود:کاری انجام دهید که جوانان از فعالیت‌های مسجد استقبال کنند و مساجد را به فضایی برای تربیت نوجوانان تبدیل کنید. همه ما باید در کنار مساجد باشیم تا بتوانیم در ایجاد فضایی با نشاط در جامعه همکاری داشته باشیم.

 

 

در ادامه این دیدار «محسن رضایی» مدیر ستاد فهمای استان، ضمن قدرانی از حمایت های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که هر هفته سه شنبه ها را جهت بازدید از یک کانون اختصاص داده ،افزود: بخش عمده ای از فعالیت های این کانون در حوزه سرود می باشد که توفیق الهی شد از اعضای گروه سرود کانون کمیل در تولید اولین نماهنگ تولیدی ستاد فهمای استان در بخش اجرایی لباس محلی کردی استفاده شود.

 

 

همچنین در این دیدار بهنام نوروزی ، مدیرمسئول کانون نیز گزارشی از فعالیت‌های مختلف فرهنگی وهنری کانون کمیل ارائه کرد.


وی ادامه داد: این کانون با حضور پرشور نوجوانان،جوانان مومن و متدین اقدامات موثر و سازنده‌ای را در حوزه سرود ،تئاتر بچه های مسجد و انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری و اشتغال‌زایی داشته است.

 

 

گفتنی است، این کانون در سال ۱۳96 از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مجوز فعالیت اخذ کرده است وبا داشتن 107 عضو در سال 1401 در حوزه مختلف فرهنگی وهنری فعالیت های شاخصی را انجام می دهند.