بازدید مدیران فرهنگی و مسجدی استان آذربایجان غربی از کانون «محبان ام ابیها (س)»
بازديد مديران فرهنگي و مسجدي استان آذربايجان غربي از کانون «محبان ام ابيها (س)»

بازدید مدیران فرهنگی و مسجدی استان آذربایجان غربی از کانون «محبان ام ابیها (س)»

«عليرضا نوروزي»، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان غربي و «محسن رضايي» مدير ستاد هماهنگي کانون‌ هاي فرهنگي و هنري مساجد استان از کانون «محبان ام ابيها (س)» اروميه بازديد کردند.
شناسه خبر : 46449 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان غربی، «علیرضا نوروزی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و«محسن رضایی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد استان، سه شنبه (29فروردین ماه) از کانون سطح یک« محبان ام ابیها (س)»ارومیه بازديد كرده و از نزدیک در جريان فعاليت هاي اين كانون قرار گرفتند.

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی دراین بازدید با اشاره به سیاست‌ها و شعارهای اصلی فرهنگی دولت سیزدهم، گفت: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی هنری دراستان باید حول مساجد و به عنوان کارهای عمیق، ماندگار و در تراز انقلاب اسلامی صورت گیرد و همین رویکرد در آذربایجان غربی نیز دنبال خواهد شد.

نوروزی، با بیان اینکه امیدواریم جوانان از فعالیت‌های مسجد استقبال کنند و مساجد به فضایی برای تربیت نوجوانان تبدیل شوند افزود: همه ما باید در کنار مساجد باشیم و بتوانیم در ایجاد فضایی با نشاط در جامعه همکاری کنیم.

در ادامه این دیدار «محسن رضایی» مدیر ستاد فهمای استان، ضمن قدرانی از زحمات و حمایت های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که هر هفته سه شنبه ها را جهت بازدید از یک کانون اختصاص داده ،افزود: بخش عمده ای از فعالیت های مساجد صرف امور فرهنگی می شود که این مولفه توفیق الهی است که نصیب مردم و فعالان می شود و اساسا با ارتباط دادن مردم با مسجد، رونق دادن به مساجد و پررنگ کردن برنامه‌های فرهنگی در مساجد می توان این اهداف را بیش از پیش جلو برد.

همچنین در این دیدار علی قنبری، مدیرمسئول کانون نیز گزارشی از فعالیت‌های کانون ارائه کرد و اظهار داشت: این کانون در سال ۱۳96 از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مجوز فعالیت اخذ کرده است.
وی ادامه داد: این کانون طی سال‌های گذشته با حضور پرشور و شوق جوانان مومن و متدین اقدامات موثر و سازنده‌ای را در جلب و جذب اقشار مختلف جامعه به ویژه زنان و بانوان سرپرست خانوار به حسینیه و انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری و اشتغال‌زایی داشته است.

گفتنی است: اين كانون با داشتن 872 عضو در سال 1400 جزء كانون هاي برتر كشور در بخش همدلی ،شایسته تقدیر ویژه و در سال 1401 نيز در حوزه مختلف فرهنگی وهنری جزو كانون هاي نمونه كشور انتخاب گرديده است.