استقبال مردمی روستاییان شهر باروق از محفل انس با قرآن کریم ستاد فهما
استقبال مردمي روستاييان شهر باروق از محفل انس با قرآن کريم ستاد فهما

استقبال مردمی روستاییان شهر باروق از محفل انس با قرآن کریم ستاد فهما

چهارمين محفل از محافل انس با قرآن کريم شهرستاني به همت ستاد فهما آذربايجان غربي و کانون هاي فرهنگي هنري روستاي گل سليمان آباد شهرباروق برگزار شد.
شناسه خبر : 46388 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد «فهما» آذربایجان غربی، با حضور «محسن رضایی» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، فرماندهان بسیج، بخشدار و مسئولان شهرستان باروق و با استقبال مردمی روستاییان، محفل انس با قرآن کریم به همت ستاد فهما استان آذربایجان غربی و با مدیریت اجرایی کانون های فرهنگي هنري روستای گل سلیمان آباد شهرباروق برگزار شد.


«محسن رضایی» مدیر ستاد فهما استان  در این مراسم که با حضور «حاج وحید وکیلی» از قاریان بین الملی کشوری همراه بود؛ طی سخنانی با اشاره به رسالت مهم کانون‌های فرهنگی هنری در ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت اظهار داشت: علاوه بر فعال بودن هر مسجد، یکی ازکارهای مهم دیگر شکل گرفتن شبکه مساجد محلات و همکاری و تعامل آن ها با یکدیگر است ؛ ارتباطی که به ترویج فرهنگ قرآنی کمک میکند. با این نگاه و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص قرار گرفتن مساجد به عنوان پایگاه قرآنی،یکی از برنامه‌های شاخص این ستاد در استان است.

رضایی با اشاره به اولویت برنامه های ستاد فهما در سال جاری یادآور شد: امسال رویکرد برنامه های ستاد فهما استان در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، قرآنی و آموزشی معطوف به مناطق محروم، مرزی و روستایی بوده وامید است با همیاری و مساعدت کانونهای فرهنگی هنری به این مهم دست یابیم.


 
بنابر این گزارش، در این محفل نورانی آیاتی از کلام الله مجید توسط استاد «حاج وحید وکیلی» از قاریان بین المللی قرائت شد و در پایان از مدیران کانون های فرهنگی هنری روستای گل سلیمان آباد از توابع شهرستان باروق تجلیل بعمل آمد.