تکریم هنرمندان مسجدی منجر به رشد فزآینده فرهنگ انقلابی می شود
تکريم هنرمندان مسجدي منجر به رشد فزآينده فرهنگ انقلابي مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی؛

تکریم هنرمندان مسجدی منجر به رشد فزآینده فرهنگ انقلابی می شود

رضاييي، در جريان برگزاري وبينار تکريم هنرمندان انقلابي مسجدي که .همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامي و تکريم سراسري هنرمندان انقلابي مسجدي برگزار شد؛افزود: تکريم هنرمندان مسجدي در راستاي فرهنگ انقلابي بايد رشد فزآينده اي داشته باشد.
شناسه خبر : 46386 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان آذربایجان غربی، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، وبینار سراسری تکریم هنرمندان انقلابی مسجدی صبح دوشنبه(۲۸ فروردین) با حضور «محسن رضایی» مدیر ستاد فهمای آذربایجان غربی، به منظور تجلیل از یک نفر از هنرمندان شاخص هر استان از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

در این وبینار که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در دفتر مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان برگزار شد، از «یوسف خداداده»، از کانون فرهنگی هنری شهید مدافع حرم «محمودرضا بیضایی» شهرستان تکاب، به جهت فعالیت های چشمگیر در عرصه خوشنویسی، فیلم سازی ورشته‌های مختلف، با برقراری ارتباط آنلاین  که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «مهدی مقدم» معاون فرهنگی هنری و «محمدتقی محمدیان» رئیس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد کشوربود ، تجلیل  به عمل آمد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: شهید آوینی، با تلفیق هنر جاری در بستر جامعه با شاخص های فرهنگی نوینی در انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

رضایی افزود: جوانان هنرمند زیادی در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی فعالیت می کنند و برگزاری چنین برنامه هایی می تواند قوت قلبی برای این جوانان باشد.

وی گفت: تکریم هنرمندان مسجدی باعث می شود فرهنگ انقلابی رشد فزآینده ای داشته باشد.


 بر پایه این گزارش:«یوسف خداداده» جوانی ۱۹ساله است که به همراه مادرش در این مراسم حاضر شده بود نشان دهنده حمایت خانواده را نشان می دهد و به گفته مادرش از مقطع ابتدایی با مسجد انس گرفته و می توان گفت تربیت و بزرگ شده مسجد است.
از جمله موفقیت های وی؛ رتبه اول کشوری خوشنویسی نستعلیق رتبه اول استانی خوشنویسی نستعلیق، رتبه اول استانی خوشنویسی ثلث رتبه دوم استانی خوشنویسی نستعلیق، رتبه اول استانی خوشنویسی نستعلیق رتبه اول استانی سی و نهمین مسابقات فرهنگی هنری در رشته خوشنویسی، رتبه سوم مشترک مرحله کشوری خط ثلث در سی و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا، رتبه سوم مشترک مرحله کشوری سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا، رتبه سوم استانی در سی و نهمین دوره مستبقات قران و عترت و نماز، کسب رتبه های اول در رشته خوشنویسی، طراحی تلاوت قران در مرحله شهرستانی از سال 1390 تا 1401 ، کسب رتبه اول استانی قرائت قران کریم سی و هشتمین دوره مستبقات قران، عترت و نماز را می توان نام برد.


گفتنی است؛ بیان دیدگاه ها و نظرات هنرمندان در خصوص ارتقا جایگاه هنر انقلاب اسلامی و ماموریت هنرمند انقلابی مسجدی در راستای ارتقا جایگاه هنر از جمله مطالبی بود که در این وبینار مطرح شد