مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در ستاد فهمای استان حضور یافت
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان غربي در ستاد فهماي استان حضور يافت
به مناسبت سی‌اُمین سالروز تاسیس کانون‌های مساجد کشور؛

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در ستاد فهمای استان حضور یافت

به مناسبت 18 اسفند (سالروز تاسيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور)؛ مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان غربي به همراه معاونين اين اداره کل، با مدير و کارشناسان ستاد فهماي استان ديدار وگفت‌وگو کرد.
شناسه خبر : 45357 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) آذربایجان غربی، «علیرضا نوروزی» مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، امروز سه شنبه(16اسفند) در نشست صمیمانه با مدیر وکارشناسان ستاد کانونهای مساجد که به مناسبت فراررسیدن سالروز تاسیس کانون های مساجد برگزار شد، گفت: توفیق خدمت در مساجد نعمت بسیار بزرگی است که باید مغتنم شمرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود :قبول داریم که فشار های اقتصادی بر کارمندان کانون‌های مساجد نیز اثرگذار بوده است اما باید شکرگذار باشیم که می توانیم برای مسجد خدمت کنیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: وی با بیان اینکه اگر به جنبه های معنوی کار خود بیاندیشیم دیگر خستگی معنا پیدا نمی کند، تصریح کرد: ذات کار کانون های مساجد، مسجدی و خدایی است و هدفی که برای اعتلا و اشاعه آن تلاش می کنیم نباید قیاس مادی داشته باشد.

این مقام مسئول گفت: متاسفانه در سال های اخیر ما از مساجد فاصله گرفته ایم و با شیوه های غلطی که ادامه دادیم باعث شدیم حضور جوانان در مساجد کمرنگ شود.

نوروزی اضافه کرد: باید در مساجد به نیاز های علمی، روانی و اجتماعی جوانان پرداخته شود و جوان بتواند تمام جواب های ذهن خود را از مسجد پیگیر باشد.

گفتنی است، در پایان جلسه از حمایت های ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی شد.