کمک به تولید محصولات فرهنگی و دینی از اهداف محوری کانون‌های مساجد
کمک به توليد محصولات فرهنگي و ديني از اهداف محوري کانون‌هاي مساجد
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی؛

کمک به تولید محصولات فرهنگی و دینی از اهداف محوری کانون‌های مساجد

الهامي، در جمع تني چند از بانواني که به عنوان مديران کانون‌هاي مساجد استان آذربايجان غربي فعاليت مي‌کردند، گفت: يکي اهداف کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، کمک به توليد محصولات فرهنگي و ديني است.
شناسه خبر : 45356 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) آذربایجان غربی،« نیره الهامی»، در جلسه نشست صمیمانه بانوان مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد که امروز، (۱۶ اسفندماه) به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد حلقه های میانی حاکمیت و مردم هستند.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی  ادامه داد: مدیران باید روحیه مسجدی داشته باشند و تا زمانی که مدیران دلسوز بوده و جهادی نباشند بسیاری از مشکلات حل نخواهد شد.

وی گفت: بحث اشتغال بانوان و توانمندسازی زنان محلات و روستاها مهم بوده و یکی از وظایف کانون های فرهنگی کمک به تولید محصولات فرهنگی و دینی است

 

این مسئول مهمترین وظیفه کانون های فرهنگی هنری مساجد را تربیت نیروی مومن و انقلابی دانست و تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان ملجأ و مکانی برای تربیت نیرو بیشترین نقش را در جامعه دارند.

 

در ادامه این نشست، پیگیری بازارچه مخصوص بانوان، برگزاری کارگاه آموزشی طرح نویسی، پیگیری اردوگاه از جمله طرح های مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است، در پایان مراسم از مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در راستای حمایت های همیشگی از کانون های مساجد تجلیل بعمل آمد.