نمایشگاه بزرگ توانمندی بانوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عرصه صنایع دستی و محصولات سنتی افتتاح شد
نمايشگاه بزرگ توانمندي بانوان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در عرصه صنايع دستي و محصولات سنتي افتتاح شد
در راستای بزرگداشت سالگرد تاسیس کانون‌های مساجد کشور؛

نمایشگاه بزرگ توانمندی بانوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عرصه صنایع دستی و محصولات سنتی افتتاح شد

رضايي، از افتتاح و برپايي نمايشگاه دستاوردهاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در حوزه بانوان با محور صنايع دستي و محصولات سنتي خبر داد.
شناسه خبر : 45175 تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان غربی:«محسن رضایی» از برپایی نمایشگاه بزرگ توانمندی بانوان کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه صنایع دستی و محصولات سنتی درشهرستان مهاباد، همزمان با نیمه شعبان و «18 اسفند» سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد کشور با حضور مسئولان استانی وشهرستانی  خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان آذربایجان غربی در این راستا افزود: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهاباد امروز (11بهمن ماه)در محل سالن وحدت شهرداری این شهرستان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ششمین نمایشگاه در نوع خود در طی دوسال گذشته محسوب میشود، افزود: انواع محصولات گلیم و قالی بافی، انواع بافتنی، نمددوزی،  گلدوزی، سفال، زیورآلات، کار با چوب و گل شیشه‌ای در این نمایشگاه برای بازدید و فروش عموم به نمایش گذاشته شده است.


رضایی ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه 60 غرفه با حضور بانوان هنرمند شهرستان حضور فعال دارند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی یادآور شد: این نمایشگاه از 11بهمن ماه به مدت 10روز پذیرای علاقه مندان به فعالیت کانون های مساجد، جوانان و نوجوانان، میران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری و سایر اقشار مختلف مردم خواهد شود.