نسل جدید این انقلاب را به نقطه اوج می‌رسانند
نسل جديد اين انقلاب را به نقطه اوج مي‌رسانند
مسئول جمعیت امام رضایی (ع) در جمع بچه‌های مسجد ارومیه؛

نسل جدید این انقلاب را به نقطه اوج می‌رسانند

حاج حسين يکتا در جريان برگزاري جشن بزرگ انقلاب با حضور متولدين دهه‌هاي هشتاد و نود گفت: نسل جديد اين انقلاب را به نقطه اوج مي‌رسانند.
شناسه خبر : 44466 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان غربی: جشن بزرگ انقلاب دهه هشتادی‌ها،  صبح امروز، (چهارشنبه19 بهمن ماه) به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی و با همکاری آموزش و پرورش استان برگزار شد.

این مراسم با حضور حاج «حسین یکتا» مسئول جمعیت امام رضایی (ع) و رزمنده دفاع مقدس؛ «محسن رضایی» مدیر ستاد فهمای آذربایجان غربی؛ سرهنگ «قهرمان عیوضلو»، فرمانده سپاه ارومیه؛ « نیر الهامى» ،سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی؛ «احد هوشمند قره باغ»، مدیر حوزه هنری استان و تنی چند از دیگر مسئولین و کودکان و نوجوانان استان در سالن 2000 نفری خانه جوان ارویمه برگزار شد.

حاج حسین یکتا، مسئول جمعیت امام رضایی (ع) و رزمنده دفاع مقدس در این مراسم طی سخنانی گفت: دهه هشتادی و نودی ها باید خیلی مراقب باشند دشمن این روزها به دنبال لرزاندن دل‌های ماست.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند: «دهه هشتادی‌ها انقلاب را به نقطه اصلی خودش خواهند رساند»، افزود: امروز که ما اینجا جمع هستیم حال دشمن بد است و به برکت خون شهدای ارومیه و کشور؛ ما در آرامش هستیم.

 مسئول جمعیت امام رضایی (ع)  تصریح کرد: اتفاقات و شادی خوبی در راه است؛ ما به کمک دهه نودی ها و دهه هشتادی‌ها ایران بزرگی خواهیم ساخت؛ روزی می رسد که ما به بلندترین قله علمی خواهیم رسید و دهه نودی ها، این انقلاب را به اوج خواهند رساند و ما پرچم را به دست علمدار خواهیم داد.