تعامل دو جانبه کانون‌های مساجد و اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در یوم‌الله دهه فجر
تعامل دو جانبه کانون‌هاي مساجد و اداره کل آموزش و پرورش استان آذربايجان غربي در يوم‌الله دهه فجر
در نشست مشترک تاکید شد؛

تعامل دو جانبه کانون‌های مساجد و اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در یوم‌الله دهه فجر

در ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد و معاونت پرورشي اداره کل آموزش و پرورش استان آذربايجان غربي، بر همکاري و تعامل مشترک به منظور برگزاري جشن‌هاي بزرگداشت دهه فجر تاکيد شد.
شناسه خبر : 43770 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان آذربایجان غربی: «محسن رضایی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی، روز دوشنبه 26 دی ماه با حضور در اداره کل آموزش و پرورش با «منصور جوادی » معاونت پرورشی استان دیدار و گفتگو کرد.

 

رضایی در این دیدار با تاکید به اهمیت ارتقای رشته سرود در رده‌های سنی مختلف گفت: استان آذربایجان غربی از نوجوانان و جوانانی مستعد در این رشته برخوردار است که با مشارکت و توانمندی بالا، آثار فاخری را در این رشته تولید کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان آذربایجان غربی گفت: با حمایت‌های اداره کل آموزش و پرورش و تعامل سازنده با دستگاههای اجرایی، ساخت نماهنگ «عشق من ایران» اثری فاخر بود که به همت کانون های مساجد استان در سال ۱۴۰۱ رقم خورد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تعامل نزدیک و همسویی کانون های فرهنگی هنری مساجد با آموزش و پرورش در برگزاری جشن بزرگ «دهه هشتادی ها» در ایام الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: حضور دانش آموزان در مقاطع ابتدایی و مشارکت در اجرای نماهنگ عشق من ایران در اجتماع بزرگ دهه هشتادی ها نشان از این همکاری ارزشمند دو جانبه است که با برنامه ریزی قابل قبولی انجام می‌شود.

 

همچنین در ادامه «منصور جوادی» معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن تقدیر از تلاش ها و موفقیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای تولید نماهنگ «عشق من ایران» گفت: آموزش و پرورش در بخش فرهنگی با نهادها و دستگاه‌های مختلفی در ارتباط است که مهمترین آنها همکاری در برگزاری برنامه های دهه فجر با کانون های فرهنگی هنری مساجد است و ما امیدواریم با همکاری مستمر و دوجانبه رویکردی فرهنگی و شور و نشاط اجتماعی داشته باشیم.

گفتنی است در این دیدار کارشناسان هر دو ارگان نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.