طرح «عمار» ویژه توانمندسازی مدیران کانون‌های مساجد سطح یک برگزار می‌شود
طرح «عمار» ويژه توانمندسازي مديران کانون‌هاي مساجد سطح يک برگزار مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد آذربایجان غربی خبر داد:

طرح «عمار» ویژه توانمندسازی مدیران کانون‌های مساجد سطح یک برگزار می‌شود

محسن رضايي از برگزاري «طرح عمار» دوره آموزشي توانمندسازي براي مديران کانون هاي سطح يک اروميه خبر داد.
شناسه خبر : 43224 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان غربی:« محسن رضایی» مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری استان، از برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی برای مدیران کانون های سطح یک ارومیه خبر داد.

 وی گفت: این دوره آموزشی با هدف انگیزه بخشی و افزایش توانایی مدیریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای بهبود بخشی به فعالیت های فرهنگی در بستر مساجد و همچنین جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مساجد برگزار می شود.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی افزود: این دوره آموزشی از (10دی) سال جاری شروع و تا (6 بهمن) ادامه خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با 6 محور و 11 عنوان کلاس توانمندسازی برگزار می شود، تصریح کرد: آشنایی با تعریف، باید ها، ساختار و سایت کانون های مساجد، شیوه جذب اعتبار و بودجه از دستگاه ها، باید های مسجدی و کانون طراز اسلامی، شیوه های جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت های فرهنگی و هنری مسجد، شیوه های کار تشکیلاتی از جمله عنواین مطرح شده در کلاس های این دوره عنوان شده است.
 
این مقام مسئول اضافه کرد: سواد رسانه ای، تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، شاخص ها و مولفه های جهاد تبییت، آموزش طرح نویسی و نقد طرح های تجربی کانون ها، ضرورت مستند سازی و نحوه خبر نویسی و شیوه های اردو داری در قالب اردو برای مدیران نیز از دیگر عنوان مطرح شده است.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: باید از تمام نیرو های ارزشی برای فراهم کردن زمینه های جذب جوانان به مساجد بهره ببریم، چراکه این جوانان در آینده ای نه چندان دور سکان دار کشتی بزرگ جامعه اسلامی ما خواهند بود.