سوگواره «یاس نبوی» به همت کانون شهید صیاد شیرازی در شهرستان نقده برگزار شد
سوگواره «ياس نبوي» به همت کانون شهيد صياد شيرازي در شهرستان نقده برگزار شد

سوگواره «یاس نبوی» به همت کانون شهید صیاد شیرازی در شهرستان نقده برگزار شد

آقا بيگ‌پور گفت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اجتماع بزرگ دختران و بانوان عضو در کانون شهيد صياد شيرازي و جمعي ديگر از بچه‌هاي مسجد، در قالب سوگواره «ياس نبوي» در شهرستان نقده برگزار شد.
شناسه خبر : 43202 تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۰۵

«رقیه آقا بیگ پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان غربی، از برگزاری سوگواری «یاس نبوی» با حضور دختران و بانوان عضو در کانون های مساجد شهرستان نقده، با محوریت و همت کانون شهید صیاد شیرازی خبر داد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی گفت:این سوگواره با حضور حجت الاسلام فصیح‌نیا، امام جمعه این شهرستان، «محسن رضایی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی و برخی از مسئولین شهرستان برگزار شد؛ همچنین مادحین و هنرمندان نیز در این سوگواره برنامه هایی نظر اجرای تعزیه داشته و در ادامه گروه سرود دانش آموزی نیز به اجرای اثر خود با محور ایام شهادت حضرت فاطمه (س) پرداختند.

 

آقا بیگ‌پور گفت: در برگزاری سوگواری (یاس نبوی) هدف زنده نگه داشتن یاد و نام دخت نبی اکرم (ص) است.

این فعال مسجدی تصریح کرد: سوگواری یاس نبوی کاری از کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی شهرستان نقده است که با حضور جمع کثیری از اعضای کانون های شهرستان نقده در تالار مرکزی این شهرستان برگزار شد

گفتنی است: در حاشیه برگزاری این سوگواره (محسن رضایی) مدیر ستاد فهمای آذربایجان غربی با اهدایی لوح از مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی تجلیل کرد.

 

کلمات کلیدی: سوگواره ياس نبوي