مسابقه کتابخوانی «نیایش» با محور آموزش نماز در کانون‌های مساجد ارومیه برگزار می‌شود
مسابقه کتابخواني «نيايش» با محور آموزش نماز در کانون‌هاي مساجد اروميه برگزار مي‌شود
سرپرست ستاد فهمای استان آذربایجان غربی خبر داد؛

مسابقه کتابخوانی «نیایش» با محور آموزش نماز در کانون‌های مساجد ارومیه برگزار می‌شود

رضايي، از برگزاري مسابقه کتابخواني آموزش نماز «نيايش»، با هدف آشنايي هرچه بيشتر نوجوانان و جوانان با مفاهيم نماز، در سطح کانون‌هاي مساجد اروميه خبر داد.
شناسه خبر : 43047 تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۱۹

«محسن رضایی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان غربی، از برگزاری مسابقات کتابخوانی آموزش نماز با عنوان « نیایش» در شهرستان ارومیه خبر داد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی ادامه داد: این مسابقات با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آموزش نماز، برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان آذربایجان غربی در ادامه افزود: مسابقه کتابخوانی نماز با هدف ترویج فرهنگ نماز در سطح استان آذربایجان غربی ،برگزار خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: مسابقه با محور  کتاب آموزش نماز نوشته «حسن شرعیات»، منتشر شده توسط نشر «کتابک» برگزار می شود؛ این اثر با قلمی ساده و روان و دسته بندی موضوعات، برای کودکان و نوجوانان به رشته تحریر در آمده است.


وی افزود : در این راستا  6 کانون فرهنگی هنری منتخب از جمله کانون‌های امام خمینی (ره)، جوادالائمه (ع)، رحمت، محبان ام ابيها (س)، کمیل ، شریف  درمساجد محلات محروم شهرستان ارومیه به صورت مشترک این مسابقه را برگزار کرده و در پایان به 20 نفر از برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.