طرح «قرار ما مسجد» در ارومیه اجرا می‌شود
طرح «قرار ما مسجد» در اروميه اجرا مي‌شود
به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی؛

طرح «قرار ما مسجد» در ارومیه اجرا می‌شود

رضايي، از اجراي طرح «قرار ما مسجد » با هدف توانمند سازي مديران کانون و ارائه راهکارهاي جذب جوانان به مسجد، خبر داد.
شناسه خبر : 42834 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان غربی، «محسن رضایی» با اشاره به فعالیت‌های ستاد هماهنگي کانون‌های مساجد استان آذربايجان غربي در راستاي توانمندسازی مدیران کانونهای شهرستان ارومیه گفت: در این راستا و با هدف جذب نوجوانان وجوانان به مساجد، طرح (قرار ما مسجد) اجرا می شود.

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان آذربايجان غربي افزود: این طرح در قالب گردهمایی مدیران فعال کانونهای فرهنگی هنری شهرستان ارومیه در پایگاه معنوی مسجد حضرت مهدی(عج)، نشان از ایجاد توانمندی وجاذبه آفرینی برای حضور این قشر در فعالیت های مسجدی است. 

 

وی با اشاره به هجمه دشمنان علیه جوانان، ایجاد جاذبه برای حضور این قشر در فعالیت های مسجدی و همچنین نماز را لازم و ضروری خواند و گفت: با مشارکت دادن این قشر از جامعه در فعالیت های مختلف فرهنگی ،هنری، مذهبی، می توان شاهد حضور آنان در پایگاه های معنوی بود.

 

رضایی با اشاره به اینکه طرح «قرار ما مسجد»ت وسط کانون فرهنگی هنری نور الانوار شهرستان ارومیه، كه با حضور بیش از 30نفر از مدیران فعال این شهرستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به اينكه مساجد كانون اصلي نظام فرهنگي و تربيتي در اسلام مي باشند، اين طرح با سه جلسه كلاس  8ساعته با حضور مدیران کانون مسجدی در سطح شهر ارومیه اجرا خواهد شد.