اعضای کانون‌های مساجد ارومیه به تماشای انیمشن «لوپتو» نشستند
اعضاي کانون‌هاي مساجد اروميه به تماشاي انيمشن «لوپتو» نشستند

اعضای کانون‌های مساجد ارومیه به تماشای انیمشن «لوپتو» نشستند

رضايي، از اکران فيلم سينمايي «لوپتو» در مناطق محروم و حاشيه شهرهاي استان آذربايجان غربي با هم افزايي و حمايت دستگاه‌هاي فرهنگي خبر داد.
شناسه خبر : 42711 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) آذربایجان غربی:«محسن رضایی» مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، اظهار کرد: انیمیشن «لوپتو» یک فیلم شاد و مهیج برای کوکان و نوجوانان است که در این فیلم به موضوعات مختلف و نکات آموزنده پرداخته شده است.

 

وی ابراز کرد: با هم افزایی و حمایت دستگاه های فرهنگی ،یک سانس این فیلم به ظرفیت 350 صندلی برای اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد مناطق محروم و حاشیه  شهرستان ارومیه ،اکران شد، وتلاش کردیم  تا کودکان و نوجوانان در مناطق محروم از دیدن این فیلم محروم نشوند.
 


وی افزود: استقبال از اکران انیمیشن «لوپتو» خوب بوده ودرخواست اکران دوباره این اثر نیز با استقبال کانون های مساجد استان روبه رو شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی ابراز کرد: هماهنگی های لازم با سالن سینما ایران انجام شده و زمان حضور برای دیگر اعضای کانون های مساجد استان برای تماشای این فیلم متعاقبا اطلاع رسانی می شود.


گفتنی است، این انیمیشن به تهیه کنندگی محمد حسین صادقی و کارگرانی عباس عسکری، جوایز متعددی را  در جشنواره‌های متعدد کودک و نوجوان داشته است.