دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی با نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد آذربايجان غربي با نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی با نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان آذربايجان غربي با نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 42549 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از آذربایجان غربی؛ «محسن رضایی»  صبح امروز پنج شنبه با حجت السلام «سید سلمان ذاکر» نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از فعالیت ها و برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی اظهار کرد: ما در زمینه الگو پروری در مساجد نیازمند هم اندیشی و یاری نمایندگان هستیم تا بتوانیم بیش از پیش در راستای تحقق رسالت خود عمل کنیم.

وی افزود: انتظار داریم مجلس و دولت بیش از پیش نگاه خود را به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد معطوف کرده و این کانون ها را حمایت کنند.

وی همچنین خواستار توجه ویژه به بودجه کانون های مساجد در سطح ملی شد و افزود: با توجه به بودجه محدود کانون های فرهنگی هنری، امید داریم تا مجلس شورای اسلامی و کمیسون فرهنگی مجلس از الحاق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد به قانون فهرست نهادهای عمومی غیردولتی به عنوان یک نهاد مردمی  و مسجد محور حمایت بیشتری داشته باشند.


نماینده مردم ارومیه در مجلس نیز ضمن تقدیر از تلاش های کانون های فرهنگی هنری  ابراز داشت: فعالیت کانون های مساجد درمناسبت های مختلف بسیار درخشان بوده است.