نقطه قوت کانون‌های مساجد در هم‌افزایی و ساماندهی نیروی جوان در مساجد است
نقطه قوت کانون‌هاي مساجد در هم‌افزايي و ساماندهي نيروي جوان در مساجد است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان میاندوآب؛

نقطه قوت کانون‌های مساجد در هم‌افزایی و ساماندهی نیروی جوان در مساجد است

«حجت الاسلام حسن‌زاده، نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرستان مياندوآب در ديدار با سرپرست ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان آذربايجان غربي، گفت: نقطه قوت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در جذب حداکثري جوانان به مسجد و هم‌افزايي وسازماندهي نيروي جوان در کانون ها است.
شناسه خبر : 42327 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) آذربایجان غربی :«محسن رضایی » سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی، روز نجشنبه26 آبان ماه به مناسبت هفته کتاب، با حجت الاسلام «حمید حسن زاده» نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان میاندوآب دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه شهرستان میاندوآب در این نشست، بر اهمیت فعالیتهای فرهنگی و هنری در مساجد تاکید کرده و افزود: نقطه قوت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جذب حداکثری جوانان به مسجد . هم افزایی وسازماندهی نیروی جوان در کانون ها است .

نماینده ولی فقیه وامام جمعه شهرستان میاندوآب در این نشست گفت: مسئولان کانون ها باید با درایت وهفکری نسبت به عملی کردن برنامه های ابلاغی ستاد مرکزی جدیت خاص داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه جانمایی کار های فرهنگی در بین جوانان به درستی صورت نگرفته و در برخی از مناطق در حوزه فرهنگی کم کاری باعث این اتفاقات اخیر شده است.

 

گفتنی است: در این مراسم که با حضور سرپرست و کارشناسان ستاد فهما آذربایجان غربی برگزار شد. از حمایت های ارزشمند امام جمعه شهرستان میاندوآب از کانون های فرهنگی هنری مساجد و توجه ویژه به فعالیت ها ،مشکلات کانونهای این شهرستان. تجلیل شد.