دیدار مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی با مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان
ديدار مدير و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد آذربايجان غربي با مدير کل نهاد کتابخانه‌هاي عمومي استان
همزمان با سی اُمین هفته کتاب ؛

دیدار مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی با مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان

مدير و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد آذربايجان غربي، همزمان با روز «کتاب،کتاب‌خواني و کتابدار »با مدير کل نهاد کتابخانه‌هاي عمومي اين استان ديدار کردند.
شناسه خبر : 42232 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان آذربایجان غربی؛ به مناسبت هفته کتاب «محسن رضایی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی با همراهی تنی چند از کارشناسان این ستاد، با «خدیجه معصومی» مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی این استان دیدار کردند.

«محسن رضایی» در این دیدار طی سخنانی گفت : امسال 8عنوان برنامه در کانون های مساجد آذربایجان غربی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی افزود:برگزاری نمایشگاه کتاب در منطقه آزاد ماکو با همکاری کانون فرهنگی و هنری «امیرالمونین» این شهرستان در نمایشگاه بین المللی آزاد ماکو و نمایشگاه کتاب کودک در شاهیندژ از جمله برنامه های شاخص این هفته هستند.


رضایی گفت: اجرای طرح کتابخوانی با من بخوان – روز فرهنگی روستا شهرستان اشنویه که در روستا های «بیم ضرته»، «سنگان» و «آغبلاق» برگزار می شود.

سرپرست ستاد کانون های مساجد آذربایجان غربی افزود: ویژه برنامه تجلیل از نویسندگان کتاب روستایی در روستای «قبچاق» میاندوآب و روستای «بیزنده» خوی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در هفته کتاب و کتابخوانی نیز مناطق محروم را فراموش نکرده ایم ، ادامه داد: مسابقه کتابخوانی نماز استانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی که ویژه مناطق محروم و کم برخوردار ارومیه است که در محله های اسلام آباد و کشتار گاه و حاجی پیرلو برگزار می شود.

همچنین در بخش دیگری از این دیدار، « خدیجه معصومی » مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، بیان کرد: تلاش این نهاد نیز در راستای فرهنگ سازی هر چه بهتر و بیشتر آحاد مردم درعرصه های کتاب وکتابخوانی است.  

وی همچنین به اقدامات مشترکی که با همکاری مشترک این اداره کل و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان می توانند به سرانجام برسند اشاره کرده و گفت: آمادگی لازم را برای همکاری مضاعف با کانون‌های مساجد در عرصه کتاب و کتابخانه مشارکتی در مساجد را داریم.