نمایشگاه کتاب منطقه آزاد ماکو با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی آغاز به کار کرد
نمايشگاه کتاب منطقه آزاد ماکو با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد آذربايجان غربي آغاز به کار کرد
با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم»؛

نمایشگاه کتاب منطقه آزاد ماکو با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی آغاز به کار کرد

همزمان با هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران، مجموعه نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شهر ماکو ميزبان آغاز به کار نمايشگاه کتاب با حضور «محسن رضايي» سرپرست ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجدآذربايجان غربي بود.
شناسه خبر : 42171 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان آذربایجان غربی: همزمان با سی‌اُمین هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران، مجموعه نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شهر ماکو روز شنبه 22 آبان ماه ميزبان آغاز به کار نمايشگاه کتاب با حضور «محسن رضايي» سرپرست ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجدآذربايجان غربي بود.

در ابتدای بازدید سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان آذربایجان غربی،«حسین راثی» مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع)، به ارایه توضیحاتی در مورد مراحل تشکیل، قابلیت‌ها و مزیت‌های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه پرداخت.

رضایی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان آذربایجان غربی بیان کرد: این نمایشگاه به همت اعضای فعال کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) شهرستان ماکو با مشارکت سازمان منطقه آزاد ،اداره فرهنگ وارشاد ماکو و چالدران، نهاد کتابخانه‌های عمومی ماکو، در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد ماکو با حضور حجت‌الاسلام «سید محمد هاشمی» امام جمعه، «نادر کاظمی» فرماندار و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی این شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: در نمایشگاه کتاب این دوره آثار مختلفی با موضوعاتی نظیر کارآفرینی، علمی، درسی، کشاورزی، فیزیک، مدیریت، پزشکی، جغرافیا، مذهبی و قرآنی فناوری اطلاعات، به همراه محصولات فرهنگی و آموزش ارایه شده است.

 

این گزارش می افزاید: رضایی در ادامه بازدید از این نمایشگاه کتاب از غرفه کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) بازدید به عمل آورد و در ادامه با برخی از نویسندگان دیدار کرد؛ وی همچنین با تنی چند از مدیران و روسای ادارات شهرستان ماکو نیز در محل برگزاری نمایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفتنی است سی اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ماکو از 21 تا 27 آبان برگزار می شود.