کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) قهرمان مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع امنیت شد
کانون فرهنگي هنري فاطمه الزهرا (س) قهرمان مسابقات فوتسال جام شهداي مدافع امنيت شد

کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) قهرمان مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع امنیت شد

مسابقات فوتسال جام «شهداي مدافع امنيت» با قهرماني تيم کانون فرهنگي هنري فاطمه الزهرا (س) شهرستان اروميه به پايان رسيد.
شناسه خبر : 42119 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان غربی: به‌ مناسبت بزرگداشت 13آبان (روز دانشآموز) اولين دوره از مسابقات فوتسال، ويژه اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اروميه (جام شهداي مدافع امنيت شهيد سيد عباس فاطميه) با همکاری ادارات کل فرهنگ وارشاد اسلامی، ورزش و جوانان برگزار شد و امروز پنج شنبه 19 آبان در مرحله فینال، کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) به عنوان قهرمان این مسابقات شناخته شد.

این مراسم که با حضور «علیرضا نوروزی» مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی، «محسن رضایی» سرپرست ستاد فهمای این استان، در سالن ورزشی شهیدان آهندوست انجام شد، جام قهرمانی و مدال طلای مسابقات به تیم برگزیده اهدا شد.


نوروزی، در جمع اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ارومیه، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع امنیت گفت: همه ما مرهون ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان امنیت هستیم؛ افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهدا است.


 مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: برای این که جامعه سالمی داشته باشیم و حرکت آینده خود و خانواده‌مان را تضمین کنیم، نیاز است که از الگوی سالمی برخوردار باشیم که بهترین الگو شهدا هستند.

 

وی گفت: بسیاری از التهاباتی که  امروز در جامعه شاهد هستیم به واسطه الگوهای کپی‌برداری شده و نسخه‌هایی است که در خارج از کشور برای ایران پیچیده اند و متاسفانه بسیاری  دانسته و یا ندانسته از این الگوها غلط در زندگی شخصی خود استفاده میکنند..

 

این گزارش می افزاید: در ادامه «محسن رضایی» سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی در حاشیه مراسم اختتامیه این مسابقات در جمع اعضای کانون های مساجد، بیان کرد: این مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای نسل نوجوان، جوان و ایجاد روحیه شور و نشاط و شادابی در بین جوانان ورزشکار برگزار شد.


وی ادامه داد:  مسابقات فوتسال جام شهداي مدافع امنيت (شهيد سيد عباس فاطميه) در راستای ارج نهادن به مقام شامخ خانواده معزز آن شهید که از شهدای مدافع امنیت بود؛ در دو گروه برگزار شد و در مجموع در این مسابقات 8 تیم با حضور 80 ورزشکار و با قضاوت داوران برتر شهرستان با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: فینالیست های جام شهدای امنیت ، امروز پنج شنبه 19 آبان ماه به رسم یادبود از فرزند شهید «سید عباس فاطمیه»، در حضور مدیر کل ارشاد اسلامی تجلیل کردند.


گفتنی است: مسابقات جام شهدای امنیت به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان آذربایجان غربی با هدف ارتقای روحیه ورزشی و تقویت دوستی، همدلی و مشارکت بین نوجوانان وجوانان، با حضور 8 تیم از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ارومیه از 12تا 13آبانماه و هم‌زمان با روز 13آبان (روز دانش آموز) آغاز شد و در نهایت تیم‌ های فوتسال کانون های  فاطمه الزهراء ،موسی ابن جعفر(ع)،جواد الائمه،مقام‌های اول تا سوم دست یافتند و با اهدای جام، مدال و لوح تقدیر از آنان تجلیل شد.