پویش «آرتین تنها نیست» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی برگزار می‌شود
پويش «آرتين تنها نيست» به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد آذربايجان غربي برگزار مي‌شود

پویش «آرتین تنها نیست» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی برگزار می‌شود

رضايي، از برگزاري پويش «آرتين تنها نيست» در راستاي بزرگداشت شهداي حرم مطهر حضرت احمد بن موسي (ع) و همدلي با «آرتين» کودک خردسالي که والدين و برادرش در اين واقعه به شهادت رسيدند خبر داد و گفت: اين پويش به همت ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان آذربايجان غربي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 41866 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

«محسن رضایی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان آذربایجان غربی بیان کرد: پویش دلنوشته‌ «آرتین تنها نیست» با هدف بزرگداشت شهدای حرم حضرت احمد بن موسی (ع) و همدلی با «آرتین» کودک خردسالی که والدین و برادرش در این واقعه به شهادت رسیدند، در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: این پویش با رویکرد همدلی و همدردی با خانواده «آرتین» و از سوی دیگر بررسی ماهیت و سیره شهادت برای نوجوانان و جوانان عضو در کانون های مساجد این استان طراحی شده است.

رضایی گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند دل‌نوشته‌های خود را در قالب یک جمله به ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد استان تحویل و یا از طریق (شبکه اجتماعی ایتا) به شماره تماس 09142076291 به دبیرخانه پویش ارسال کنند.

وی در پایان اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال دلنوشته ۲۰ آبان ماه است و به ده نفر از بهترین دلنوشته ها به قید قرعه جوایز نفیس اهدا می شود.