مدیر و کارشناسان ستاد فهمای آذربایجان غربی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان دیدار کردند
مدير و کارشناسان ستاد فهماي آذربايجان غربي با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اين استان ديدار کردند
همزمان با هفته تربیت بدنی؛

مدیر و کارشناسان ستاد فهمای آذربایجان غربی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان دیدار کردند

مدير و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد آذربايجان غربي، همزمان با هفته تربيت بدني با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اين استان ديدار کردند.
شناسه خبر : 41724 تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان آذربایجان غربی؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی «محسن رضایی» سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی با همراهی تنی چند از کارشناسان این ستاد، با «سجاد بیرامی» سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان دیدار کردند.

«محسن رضایی» در این دیدار طی سخنانی گفت : نقطه مشترک بین این دو  اداره وجود ظرفیت بالقوه و آماده قشر جوان جامعه است و بایستی از این ارزش و جریان به گونه ای ویژه حمایت و آن را هدایت نمود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، در ادامه فعالیت در حوزه جوانان ونوجوانان را یکی از اهداف کانون مساجد برشمرد و افزود: با همکاری و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان می توان این فعالیت ها گسترش بیشتری در بین قشر جوان جامعه داشته باشد.

 

همچنین در بخش دیگری از این دیدار، «سجاد بیرامی» سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، بیان کرد: تلاش این نهاد نیز در راستای تربیت هر چه بهتر و بیشتر جوانان درعرصه های مختلف ورزشی است.

 

وی همچنین به اقدامات مشترکی که با همکاری مشترک این اداره کل و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان می توانند به سرانجام برسند اشاره کرده و گفت: آمادگی لازم را برای همکاری مضاعف با کانون‌های مساجد در عرصه ورزش داریم.