عملگرایی کانون‌های فرهنگی هنری به عنوان سنگربانان مساجد از اهمیت بسزایی برخوردار است
عملگرايي کانون‌هاي فرهنگي هنري به عنوان سنگربانان مساجد از اهميت بسزايي برخوردار است
در راستای برگزاری برنامه های هفته وحدت و19مهربرگزار شد؛

عملگرایی کانون‌های فرهنگی هنری به عنوان سنگربانان مساجد از اهمیت بسزایی برخوردار است

بخشايي ،با اشاره به تاثير فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد گفت: عملگرايي کانون‌ها به عنوان سنگربانلن مساجد از اهميت بسزايي برخوردار است.
شناسه خبر : 41538 تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)آذربایجان غربی: «طاهر بخشایی» مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با تبریک هفته وحدت و مولود پیامبر اکرم (ص )،در مراسم جشن مبعث که به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی در سالن دفاع مقدس شهرستان ارومیه برگزار شد،افزود: علمداران کانون های مساجد استان جزو سنگربانان مساجد در این کانون ها هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: همه ارکان مسجد، پایگاه مقاومت بسیج، کانون فرهنگی و هنری و هیئت امنا، اگر حول محور روحانی مسجد فعالیت کنند شاهد تربیت جوانان و نوجوان باشیم همچون افرادی که در ۸سال دفاع مقدس، جبهه ها را اداره می کردند و شهیدانی نام آور که با ایثار و جان فشانی انقلاب و نظام را بیمه کردند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر به عنوان سنجش در کارهای فرهنگی و هنری کانون های مساجد توصیه ای داشته باشیم باید گفت: باید دید این کارها در عمل چون تقوا، اخلاص،  ایثار و حفظ بیت المال چقدر در جوانان و نوجوانان تاثیر داشته است. 

 

وی در پایان با اشاره به اینکه مدیران کانون های مساجد اگر خود عامل این ارزش ها نباشند، ماموریت اصلی این تشکل در بطن مسجد تاثیر نخواهد داشت.

در ادامه این برنامه از دو نفر از مدیران کانون اهل تشیع واهل تسنن تقدیر بعمل آمد . ضمنا از نفرات برگزیده مدهامتان کشوری ( آقایان سجاد علیپور و محمدرضا فتوحی ) که حائز رتبه برتر در مسابقات ترتیل و اذان شده بودند ، با اهدای لوح تقدیر و جایزه تقدیر بعمل آمد.

 

گفتنی است :برگزاری جشن بزرگداشت هفته وحدت با حضور مدیران کانون های مساجد شهرستان ارومیه، روز پنج شنبه 21 مهرماه  1401 بمناسبت هفته وحدت و گرامیداشت 19 مهرماه با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در محل سالن آمفی تئاتر دفاع مقدس ارومیه برگزار گردید.