مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد این استان بازدید کرد
مدير کل سازمان تبليغات اسلامي آذربايجان غربي از ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد اين استان بازديد کرد

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد این استان بازدید کرد

حجت الاسلام منصور امامي» مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي با حضور در ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد اين استان، با مدير و کارشناسان اين مجموعه ديدار و گفت وگو کرد.
شناسه خبر : 40964 تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان غربی: در این دیدار که جمعی از کارشناسان استان نیز حضور داشتند، « اهمیت کار فرهنگی در جامعه و استفاده از ابزار هنر در تبلیغ مفاهیم اعتقادی و اسلامی» مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.


«حجت الاسلام منصور امامی» مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب «محسن رضایی» به عنوان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، به معرفی اهداف و سیاست های کلان سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه دینی، پرداخت و گفت: امیدواریم در آینده همکاری های مشترک اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان در عرصه های مختلف بیش از پیش افزایش یابد.

بر پایه این گزارش: «محسن رضایی» نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از فعالیت ها و برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی اظهار کرد: ما در زمینه الگو پروری در مساجد نیازمند هم اندیشی و یاری نهادهایی همچون سازمان تبلیغات اسلامی هستیم تا بتوانیم بیش از پیش در راستای تحقق رسالت خود عمل کنیم.