میزبانی موکب شهدای کارخانه قند میاندوآب از 500 زائر در ایام اربعین حسینی
ميزباني موکب شهداي کارخانه قند مياندوآب از 500 زائر در ايام اربعين حسيني

میزبانی موکب شهدای کارخانه قند میاندوآب از 500 زائر در ایام اربعین حسینی

رستمي گفت: اعضاي کانون فرهنگي هنري حضرت زينب کبري (س) در قالب موکب شهداي کارخانه قند مياندوآب در ايام اربعين حسيني به صورت روزانه ميزبان 500 زائر هستند.
شناسه خبر : 40782 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

«مالک رستمی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان آذربایجان غربی، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی و هنری حضرت زینب کبری (س) مسجد النبی (ع) کارخانه قند میاندوآب اظهار کرد: اربعین حسینی نمایش قدرت شیعه و اسلام است و همه وظیفه داریم برای پرشور برگزار کردن ویژه برنامه ها و مراسم‌های این ایام قدم برداریم که در این راستا موکب شهدای کارخانه قند میاندوآب روزانه به ۵۰۰ زائر اربعین حسینی ارائه خدمات می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب کبری (س) کارخانه قند میاندوآب افزود:  توزیع چای، شربت، آب آشامیدنی، صبحانه و امکان اسکان شبانه زائران از جمله خدماتی است که در موکب شهدای کارخانه قند میاندوآب به زائران ارائه می شود.


این مسئول ادامه داد:  موکب مسجد النبی (ع) شهدای کارخانه قند میاندوآب بعد از اربعین و تا برگشت زوار نیز همچنان در خدمت زائران خواهد بود؛ ضمن اینکه عزاداری توسط هیئت عاشقان قمر بنی هاشم نیز از دیگر خدمات این موکب است.


 
گفتنی است؛  کانون فرهنگی و هنری حضرت زینب کبری (س) مسجد النبی (ع) کارخانه قند میاندوآب با بیش از 846 عضو در این شهرستان فعالیت می کند.