اجرای سیزدهمین مرحله طرح توزیع نذر قربانی در سطح چهار شهرستان در استان آذربایجان غربی
اجراي سيزدهمين مرحله طرح توزيع نذر قرباني در سطح چهار شهرستان در استان آذربايجان غربي
همزمان با عید سعید غدیرخم؛

اجرای سیزدهمین مرحله طرح توزیع نذر قربانی در سطح چهار شهرستان در استان آذربایجان غربی

«حجت الاسلام بيگي» از آغاز توزيع يک هزار و 200بسته گوشت قرباني بين نيازمندان شهرستان‌هاي اروميه، مياندوآب، سلماس و مهاباد خبر داد.
شناسه خبر : 39383 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

حجت‌الاسلام و المسلمین «اباذر بیگی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان آذربایجان غربی، با اشاره به طرح توزیع نذر قربانی ماه ذی الحجه بیان کرد: روز دوشنبه 27 تیر ماه و به مناسبت عید سعید غدیر خم، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی با همکاری و حمایت موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا،سیزدهمین مرحله از طرح توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان را به مرحله اجرا در آورد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان آذربایجان غربی در ادامه به نحوه توزیع این بسته‌ها اشاره کرد و گفت: وزن هر بسته از این گوشت‌ها یک و نیم کیلوگرم به ارزش تقریبی هر بسته دویست و هفتاد هزار تومان است که رابطین شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، مهاباد و سلماس با همکاری مدیران کانون‌های تحت پوشش خودشان وظیفه توزیع این بسته‌ها را برعهده داشتند.

 

حجت الاسلام ییگی با بیان اینکه گوشت‌های قربانی میان نیازمندان، سالمندان، مؤسسات خیریه و خانواده‌های بی‌سرپرست توزیع می‌شود، اذعان کرد: إن‌شاءالله یکی از برنامه‌های مستمر کانون مساجد، انجام فریضه قربانی و تهیه ارزاق و بسته‌های معیشتی، میان مردم خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تصریح کرد: سنت حسنه همدلی و همیاری بچه های مسجد در عید سعید غدیر بسیار عالی بود و همکاری خوبی بین فعالان کانون های مساجد و خیرین برای توزیع گوشت قربانی به وجود آمد.