همزمان با روز قلم مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوان مسجدی برگزار شد
همزمان با روز قلم مسابقه نقاشي ويژه کودکان و نوجوان مسجدي برگزار شد
به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان آذربایجان غربی؛

همزمان با روز قلم مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوان مسجدی برگزار شد

ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان غربي، با همکاري نهاد کتابخانه هاي عمومي استان به مناسبت روز قلم، مسابقه نقاشي ويژه گروه سني کودک و نوجوان تدارک ديدند.
شناسه خبر : 39065 تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از آذربایجان غربی: «حجت الاسلام اباذر بیگی» گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان ستاد فهمای استان با همکاری اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی و کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (ص)، اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت «روز قلم» برای کودکان و نوجوانان کرده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی ادامه داد: ضمن تبریک روز قلم افزود: این برنامه با حضور مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از کودکان و نوجوانان علاقه مند در کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن بازدید از کتابخانه عمومی قائم در بخش مسابقه نقاشی با موضوع این مناسبت شرکت کردند.

 

این مقام مسئول با اشاره به روز (۱۴ تیرماه) روز قلم به توضیحات در مورد تاریخچه روز قلم پرداخت و سپس با راهنمایی کودکان و نوجوانان از آنها خواست نقاشی هایی با این موضوع کشیده شود

گفتنی است در پایان برنامه،جوایزی به نقاشی های برتر اهدا شد.