چهارمین رویداد ملی فهما با رویکرد مسجدمحوری در ستاد فهمای استان آذربایجان غربی آغاز به کار کرد
چهارمين رويداد ملي فهما با رويکرد مسجدمحوري در ستاد فهماي استان آذربايجان غربي آغاز به کار کرد
همزمان با سراسر کشور؛

چهارمین رویداد ملی فهما با رویکرد مسجدمحوری در ستاد فهمای استان آذربایجان غربی آغاز به کار کرد

حجت‌الاسلام بيگي، از آغاز به کار چهارمين رويداد ملي فهما در سطح کانون‌هاي مساجد استان آذربايجان غربي با رويکردتحوليمسجد محوري، همزمان با سراسر کشور خبر داد.
شناسه خبر : 38633 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) آذربایجان غربی: حجت الاسلام «اباذر بیگی» مدیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان آذربایجان غربی، روز گذشته 8 تیرماه در جلسه ای که با حضور کارکنان ستاد فهمای استان برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: رویداد ملی فهما رویدادی رقابتی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است که با هدف شناسایی و ساماندهی به کارگیری ارتقا و انگیزه بخشی استعدادهای فرهنگی هنری در سطح کشور طراحی و اجرا می‌شود.


 
وی با بیان این‌که چهارمین رویداد فهما از 21 خرداد همزمان با میلاد امام رضا(علیه السلام) آغاز شده و کانون های برتر در دهه فجر انقلاب اسلامی معرفی می شود، افزود: در این دوره از رویداد ملی فهما؛ کانون ها با توجه به ظرفیت ها و امکانات خود می توانند یک تا سه رواق را برای شرکت در رویداد رقابتی فهما انتخاب کنند با این توضیح که یکی از رواق ها باید رواق هنر انتخاب شود.


وی یادآور شد: چهارمین رویداد ملی فهما امسال همچون سال های گذشته در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و در ۱۲ رواق کتاب، نمایش، نور، همدلی، رسانه، قلم، فیلم، ترنج، دانش، سرود، کارآفرینی و فناوری تعریف شده است.

 

مدیر ستاد فهما آذربایجان غربی در ادامه شاخص های مهارتی (آموزشی)، میدانی، رقابتی (جشنواره‌ای)، شبکه‌ای، تعاملی و خودجوش هویتی و ساماندهی را به عنوان گستره فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد فهما برشمرد و افزود: مسجد محوری، نگاه تشکیلاتی، پیوست رسانه ای، جاذبه آفرینی هنری، از جمله شاخص های ارزیابی فعالیت‌های کانون در رواق های 12 گانه است.


 
وی افزود: مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند پس از ورود به ناحیه کاربری خود در سامانه بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir نسبت به انتخاب رواق تخصصی جهت ارزیابی در رویداد فهما اقدام کنند.


لازم به ذکر است، آئین نامه چهارمین رویداد ملی فهما و جدول امتیازات در پروفایل مدیران مسئول هر کانون در سامانه بچه های مسجد قابل مشاهده است و فعالیت های ثبت شده کانون‌های مساجد در دو مرحله استانی و کشوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.