جشن ولادت امام رضا (ع) در کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی برگزار شد
جشن ولادت امام رضا (ع) در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان غربي برگزار شد

جشن ولادت امام رضا (ع) در کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی برگزار شد

جشن ميلاد امام رئوف، علي بن موسي الرضا (ع) در بيش از ۸۸ کانون فرهنگي هنري آذربايجان غربي برگزار شد.
شناسه خبر : 38250 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

حجت الاسلام بیگی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای( فهما) اظهار کرد: جشن ولادت  ثامن الحجج امام رضا  (ع) و دهه کرامت با هنرنمایی هنرمندان آذربایجان غربی وبچه های مسجدی در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

 

حجت الاسلام بیگی مدیر ستاد فهمای آذربایجان غربی دیروز درجنگ شادی که به همت کانون فرهنگی هنری کهف الابرار برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) و قدردانی از تلاش‌های خالصانه مدیران کانونها و بچه های مسجد اظهارکرد: امام هشتم به واسطه نمک و نبات تبرکی، برکتی بر سفره های مردم وارد کرده واثرات خود را بر مردم جامعه خواهد گذاشت که بر تربیت فرزندان موثر بوده ، محبت اهل بیت را بر دل های محبان می کارد واین اقدامات موجب تربیت و پرورش نسل سلیمانی هاست.

 

وی گفت:در دهه کرامت تمام هدف‌ها بر این است که نور ولایت علی بن موسی الرضا (ع) در تمام نقاط استان منتشر شده و اقدامی که برداشته می شود با عشق به اهل بیت(ع) بوده و باید با معرفت در این آستان مقدس قدم برداشت.

 

 بیگی اظهار کرد: نکوداشت شایسته دهه کرامت به ویژه میلاد امام رضا (ع) امری لازم و ضروری است که در این راستا در تمام کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور اقشار مختلف مردم،برنامه‌های متعددی برگزار شد.

 

مدیرستاد فهمای استان در جشن میلاد امام رضا (ع) در سالن فرهنگسرای قرآن وعترت، وجود بارگاه مقدس امام هشتم در ایران را مایه خیر و برکت و نشانه عشق و علاقه عمیق ایرانیان به خاندان عصمت و طهارت (ع) دانست.