کانون‌های مساجد با وجود امکانات محدود اقدامات مهمی را به فعلیت رساندند
کانون‌هاي مساجد با وجود امکانات محدود اقدامات مهمي را به فعليت رساندند
امام جمعه ارومیه در دیدار با جمعی از اعضای کانون‌های مساجد این شهرستان؛

کانون‌های مساجد با وجود امکانات محدود اقدامات مهمی را به فعلیت رساندند

حجت‌الاسلام و المسلمين قريشي در ديدار مدير و کارکنان ستاد فهماي آذربايجان غربي و جمعي از مديران کانون‌هاي مساجد شهرستان اروميه اظهار کرد: کانون‌هاي مساجد با وجود امکانات محدود اقدامات مهمي را به فعليت رساندند.
شناسه خبر : 36033 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۴

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) آذربایجان غربی : به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نشست صمیمی مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان ارومیه با حجت الاسلام و المسلمین «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان روز پنج شنبه 19 اسفند برگزار شد.


 در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین قریشی، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، بیان کرد: مسجد پایگاه توحید جامعه است و کانونی جهت ارتباط با خداوند و کسب معنویت است.


 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پیامی که هر ساله به مناسبت ۱۸ اسفند برای مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره می‌کند، گفت: توسعه مخاطب همراه با اخلاص تلاش‌های اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد را موثرتر می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: کانون‌ها زمینه‌های جذب جوانان و نوجوانان به مساجد را هموار کردند.

وی ادامه داد: با وجود امکانات محدود تلاش‌های بزرگی در این مجموعه به فعلیت رسیده‌است که نباید منکر آن باشیم ولی باید در راستای توسعه اندیشه‌های اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.