دیدار مدیر ستاد فهما و مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی
ديدار مدير ستاد فهما و مدير کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري آذربايجان غربي
به مناسبت فرارسیدن دهه فجر صورت پذیرفت؛

دیدار مدیر ستاد فهما و مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام بيگي، مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان غربي با «طاهر بخشايي» مدير کل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري اين استان ديدار و در مورد زمينه همکاري‌هاي مشترک به بحث و تبادل نظر پرداخت.
شناسه خبر : 34813 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) آذربایجان غربی: حجت الاسلام و المسلمین «اباذر بیگی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، در دیدار با «طاهر بخشایی» مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی، ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و انتصاب وی به این سِمَت اظهار کرد: نقش کانون های مساجد و تاثیر این مجموعه در پیشرفت اهداف فرهنگی جامعه است و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای رسالت فرهنگی و هنری خود آماده تعامل با مجموعه، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری می باشد.

 

مدیر ستاد فهما استان آذربایجان غربی افزود: در دو زمینه ،از جمله بحث نقش کانون های مساجد در کاهش آسیب های اجتماعی و موضوع برنامه های فرهنگی هنری ،از طریق پتانسیل کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدامات خوبی را می توان انجام داد.

 

حجت الاسلام بیگی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مهمترین نقش در کاهش آسیب های اجتماعی،که به عنوان یک نهادی خودجوش و مردمی است ،می توان اشاره کرد.

 

بر پایه این گزارش، در ادامه این دیدار بخشایی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، با بیان اینکه هم افزایی و تعامل مشترک، راهگشای کاهش آسیب‌های اجتماعی است، تصریح کرد: در جامعه مشکلات زیادی وجود دارد که اصلی ترین آنها آسیب های اجتماعی است که می‌تواند بر مشکلات دیگر هم تاثیر مضاعف داشته باشد.

 

وی حاشیه نشینی را یکی از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اضافه کرد: با توجه به معضلاتی که در این منطقه به وجود می‌آید ،لازم است کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، با اقدامات فرهنگی و کاربردی مناسب ، مشکلات و محرومیت‌ها را به نحوی به حداقل رساند.

 

گفتنی است : (طاهر بخشایی) مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی، بیش از ۵ سال است که به عنوان مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه شهرستان ارومیه نیز فعالیت دارد.