دیدار مدیر ستاد فهما با مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی
ديدار مدير ستاد فهما با مديرکل امور بانوان استانداري آذربايجان غربي
در راستای اجرایی برنامه های ایام الله دهه فجر برگزار شد؛

دیدار مدیر ستاد فهما با مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی

حجت الاسلام و المسلمين بيگي، مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان با « نير الهامي» مديرکل امور بانوان استانداري ديدار و گفتگو نمودند.
شناسه خبر : 34806 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد ارتباطات رسانه‌ای( فهما) آذربایجان غربی: مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، در این دیدار با تاکید بر اهمیت ضرورت داشتن بر فعالیت های فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی ،در همه سطوح به ویژه شهرستان ها ،برای توسعه برنامه های فرهنگی اشاره کرد و افزود :هم اکنون بیش ۱۲۷۰ کانون فرهنگی هنری در مناطق شهری و روستایی سراسر استان ،پذیرای هزاران نوجوان و جوان مسجدی هستند و با خلاقیت در برنامه ها توانسته اند، بخشی از نیازهای فرهنگی و آموزشی آینده‌سازان جامعه را برآورده سازند.

حجت‌الاسلام بیگی در این دیدار با تشریح برنامه های دهه فجر در کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: تربیت نسل انقلابی ،یکی از مهمترین وظیفه کانون مساجد است و جامعه امروز نیازمند کادرسازی نسل انقلابی و پایه کار، انقلاب است و لذا باید با استفاده از توان مسجد و بچه های مسجدی، در تربیت نیروهای انقلابی تلاش کرد.


همچنین نیر الهامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، در سخنانی به نقش موثر در برنامه های مشارکتی با ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: بخشی از طرح هایی را که اداره کل بانوان استانداری در حوزه های فرهنگی و هنری و کاهش آسیب های اجتماعی دنبال می‌کند ،با برنامه ها و ایده های کانون های مساجد استان به نتایج چشمگیری خواهد رسید.


ایشان با اشاره به اینکه مسجد خانه دوم مسلمانان است، اظهار کرد: خانواده نهادی اجتماعی و مسجد مکانی مقدس برای عبادت مسلمانان است. این دو نهاد ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و از یکدیگر متاثر هستند ارتباط بین این دو نهاد مهم اجتماعی، از نوع ارتباط پیشرفته، یعنی ارتباط دو سویه میباشد. که محتوا و پیام آن سرشار از آموزه‌های الهی است.