بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از کانون فرهنگی هنری «نور الانوار» ارومیه
بازديد نماينده مجلس شوراي اسلامي از کانون فرهنگي هنري «نور الانوار» اروميه

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از کانون فرهنگی هنری «نور الانوار» ارومیه

حجت الاسلام «سيد سلمان ذاکر» نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي، با حضور در مسجد حضرت مهدي (عج) از دفتر کانون فرهنگي هنري نور الانوار بازديد کرد.
شناسه خبر : 34526 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) آذربایجان غربی: حجت الاسلام «سید سلمان ذاکر» نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد حضرت مهدی (عج) ارومیه و سخنرانی برای نمازگزاران، از بخش‌های مختلف کانون فرهنگی هنری نورالانوار بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت کانون قرار گرفت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شواری اسلامی، ضمن قدردانی از مجموعه تلاش های انجام شده در کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: فرهنگ ما برگرفته از دین ماست و فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان والاترین ارزش های انسانی در دین مبین اسلام مدنظر بوده و همواره به آن تاکید شده است.


وی افزود: مطالعه و تحلیل الگوهای ایثار و شهادت در فرهنگ اسلامی‌، میان نوجوانان و جوانان ،باعث احیای ارزش های متعالی فرهنگی در فضای جامعه شده و تقویت روحیه وحدت و خودباوری ارزش‌های فرهنگی اسلامی را در پی دارد.

حجت الاسلام ذاکر با بیان اینکه اشاعه و ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت در قالب هنر ‌،برای نسل جدید انقلاب لازم و ضروری است گفت: هنر در دین مبین اسلام از جایگاه و ارزش بالایی برخوردار است.


در پایان این بازدید (سجاد برغول) مدیر کانون فرهنگی هنری نورالانوار ارومیه با ارائه گزارش کار از روند برگزاری جلسات و فعالیت‌های کانون و مسائل و مشکلات پیش رو را بیان داشت.