برترین‌های داوری مرحله استانی فهما در آذربایجان غربی مشخص شدند/معرفی 12 کانون به مرحله کشوری
برترين‌هاي داوري مرحله استاني فهما در آذربايجان غربي مشخص شدند/معرفي 12 کانون به مرحله کشوري

برترین‌های داوری مرحله استانی فهما در آذربایجان غربی مشخص شدند/معرفی 12 کانون به مرحله کشوری

12 کانون فرهنگي هنري از مساجد استان آذربايجان غربي در داوري مرحله استاني سومين رويداد ملي فهما به مرحله کشوري راه يافتند.
شناسه خبر : 34261 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) آذربایجان غربی: حجت الاسلام «اباذر بیگی» امروز دوشنبه 20 دی ماه، در نشست کمیته انتخاب مرحله استانی کانون ها در رواق دوازدگانه طی سخنانی اظهار کرد: کیفی سازی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در عرصه های مختلف و حمایت از فعالیت ها و تولیدات شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله اهداف سومین رویداد ملی فهما است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی افزود: شناسایی، توانمندسازی، بکارگیری و تقدیر از استعدادهای برتر و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی از دیگر اهداف مهم برگزاری سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ عنوان شده است.

 

وی تعداد کانون فرهنگی هنری در مساجد استان را بیش از یک هزار 200 باب عنوان کرد و گفت: همه این کانون‌ ها در سومین رویداد ملی فهمای سال ۱۴۰۰ شرکت کرده اند و این ظرفیت مناسبی برای فرهنگ سازی دینی و رسیدن به مسجد طراز اسلامی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی ادامه داد: در سومین رویداد فهما به دنبال تحقق شعار «به توان مردم» با شناسایی و استفاده هر چه بیشتر از توانمندی های مردمی در کانون های فرهنگی هنری مساجد بوده ایم که در 262 کانون به عنوان کانون های برتر برای داوری در رواق های 12گانه انتخاب شده و نهایتا 12 کانون به مرحله کشوری راه می یابند.

بیگی با اشاره به فرآیند ارزیابی فعالیت ها و آثار ارسالی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سومین رویداد ملی فهما، خاطرنشان کرد: فعالیت ها  و آثار ثبت شده در ۲ سطح استانی ارزیابی و کانون ‌های برتر بر اساس مجموع امتیاز و کیفیت فعالیت میدانی خود در رواق های ۱۲ گانه رتبه بندی شده اند که بر این اساس در هر رواق کانون برتر استان برای مرحله داوری نهایی به ستاد کشوری معرفی می‌شود.