پذیرش نمایش «آخرین نامه» اثری از کانون طالقانی ارومیه در ستاد همایش محرابیان
پذيرش نمايش «آخرين نامه» اثري از کانون طالقاني اروميه در ستاد همايش محرابيان

پذیرش نمایش «آخرین نامه» اثری از کانون طالقانی ارومیه در ستاد همایش محرابیان

عبادزاده از راهيابي اثر نمايشي کانون فرهنگي هنري طالقاني شهرستان اروميه با عنوان «آخرين نامه» به ستاد همايش «محرابيان» خبر داد.
شناسه خبر : 33979 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

«سعید عبادزاده» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)،  از ارسال فیلمِ نمایش «آخرین نامه» به همایش محرابیان خبر داد و گفت: این نمایش برای بررسی به ستاد برگزاری نخستین سلسله رویداد‌های نمایشی و همایش های استانی تئاتر بچه های مسجد محرابیان ارسال شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری طالقانی افزود: اثر نمایشی آخرین نامه به کارگردانی« رضا دلیر» در خصوص رشادت های از جنگ تحمیلی به زبان آذری و فارسی نوشته شده است . این نمایش با اجرای یک فرد بسیجی که به عنوان دیده بانی در جبهه در حال خدمت سربازی بوده و پدر و مادرش در حال تدارک برای عروسی وی بودند در جبهه به شهادت می رسد . این اثر نمایشی ۲۰ دقیقه ای ترکیبی از فیلم کمدی و عاشقانه می باشد.


گفتنی است: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی به منظور ایجاد زمینه رشد و اعتلای هنری گروه‌های نمایشی و همچنین توسعه فراگیر فعالیت‌های تئاتر مردمی بچه های مسجد نخستین سلسله رویداد ها و همایش های استانی تئاتر مردمی بچه های مسجد را در شش ماه دوم سال ۱۴۰۰ برگزار می کند.