دیدار مدیر و کارکنان ستاد فهمای آذربایجان غربی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
ديدار مدير و کارکنان ستاد فهماي آذربايجان غربي با مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان

دیدار مدیر و کارکنان ستاد فهمای آذربایجان غربی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

در راستاي تعامل و همکاري بيشتر ميان اداره کل فرهنگ و ارشاد و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان ،مدير و کارکنان ستاد فهما ،با «عليرضا نوروزي» مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ديدار و گفتگو کردند.
شناسه خبر : 33809 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)آذربایجان غربی:مدیر و کارکنان ستاد فهمای استان با «علیرضا نوروزی»مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،دیدار کرده وبه ارایه گزارشی از وضیعت کانون های فرهنگی هنری مساجد پرداختند.


حجت‌الاسلام بیگی، مدیر ستاد فهمای آذربایجان غربی در این دیدار گفت: یکی از اهداف این دیدار بهره گیری از دیدگاه و نظرات مدیرکل ارشاد اسلامی جهت برطرف نمودن ،برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان می باشد .


وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی هنری و تعامل همکاری بیشتر میان اداره کل ارشاد اسلامی ،خواستار توجه بیشتر اداره کل ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی فرهنگ به کانون های مساجد شد .


«علیرضا نوروزی» مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان در این دیدار ابراز امیدواری کرد و افزود:فعالیت‌های فرهنگی هنری ،بسیار بالایی در این استان صورت می‌گیرد که با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و کامل‌تر همکاران ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد ،به هدف اصلی و اساسی خلقت که همان بندگی و معرفت خداست نائل می شویم.

 

وی با بیان اینکه کانون های مساجد یک ظرفیت عظیم مردمی هست اظهار داشت: یک مسجد با تمام ظرفیت هایی که در اختیار ماست و باید با همگرایی و هم‌افزایی که یک اصل مهم درمساجد است بهره لازم از آن برده شود و برای تحقق اهداف ،آرمان‌ها و پویایی کانون های فرهنگی هنری مساجد استفاده کرد.


همچنین در این دیدار هر یک از کارشناسان ستاد به ارایه توضیحاتی پیرامون وظایف سازمانی و نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.