کانون‌های مساجد زیربنای توسعه پایدار در جامعه هستند
کانون‌هاي مساجد زيربناي توسعه پايدار در جامعه هستند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی؛

کانون‌های مساجد زیربنای توسعه پایدار در جامعه هستند

نوروزي، در ديدار با مدير ستاد فهما استان آذربايجان غربي اظهار کرد: کانون‌هاي مساجد زيربناي توسعه پايدار در جامعه هستند.
شناسه خبر : 33047 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) آذربایجان غربی: «علیرضا نوروزی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز سه‌شنبه ۱۶ آذر ماه، با مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی در محل ستاد فهما دیدار و گفتگو کردند.

 

نوروزی طی سخنانی در این دیدار اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد زیربنای توسعه پایدار است و رسیدن به توسعه پایدار در تمامی زمینه‌های فرهنگی هنری، تنها از طریق توسعه فعالیت های کانون ها در مساجد امکان پذیر است.

 

وی از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری برنامه های فرهنگی، تعامل و همکاری بیشتر میان این اداره کل و کانون ها در اجرای برنامه‌های مناسبتی خبر داد.

 

در این دیدار حجت الاسلام «اباذر بیگی» ضمن تقدیر از همکاری شایسته اداره کل در پیگیری برنامه‌های ابلاغی ستاد اظهار کرد: ظرفیت‌های فرهنگی و هنری مطلوب و وجود هنرمندان با استعداد در استان خواستار توجه بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان متولی اصلی فرهنگ استان شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون های مساجد استان، نوع فعالیت و نحوه اجرای آنها را در سومین رویداد ملی فهما تعریف شده است، بیان کرد: در سومین رویداد ملی فهما در بستر فضای مجازی و سایت بچه های مسجد، با سه شبستان فرهنگ و هنر و نوآوری و ۱۲ رواق کتاب، رسانه، نور، نمایش، ترنج، سرود، قلم، فیلم ،فناوری ،کارآفرینی و همدلی در حال اجرا است، که کانون ها گزارش عملکرد فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می کنند.