امضای تفاهم‌نامه همکاری با محور طرح تربیتی طرح چهره به چهره با سازمان اوقاف و امور خیریه
امضاي تفاهم‌نامه همکاري با محور طرح تربيتي طرح چهره به چهره با سازمان اوقاف و امور خيريه
به همت ستاد فهما استان آذربایجان غربی صورت پذیرفت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری با محور طرح تربیتی طرح چهره به چهره با سازمان اوقاف و امور خیریه

تفاهم نامه همکاري ميان ستاد فهما آذربايجان غربي و سازمان اوقاف و امور خيريه اين استان به منظور اجراي طرح تربيتي چهره به چهره در استان، روز يکشنبه بين اين دو نهاد منعقد شد.
شناسه خبر : 27542 تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۱:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)آذربایجان غربی: روز یکشنبه دوم خرداد ماه، جلسه ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رستملو، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه و حجت الاسلام و المسلمین اباذر بیگی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به منظور امضای تفاهم نامه با هدف اجرای طرح تربیتی چهره به چهره  برگزار شد.

 

حجت الاسلام بیگی در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف ارتقاء سطح همکاری های مشترک فی مابین معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه و موسسه قرآن و عترت ترویج فرهنگ قرآنی به امضای طرفین می رسد.

 

مدیر اجرایی طرح چهره به چهره در استان آذربایجان غربی افزود: بهره گیری از امکانات و توانمندی‌های طرفین در زمینه‌های مورد علاقه و مرتبط و برنامه‌ریزی در اجرای فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، با برگزاری حلقه های تربیتی، مشاوره فردی و گروهی را از دیگر مفاد این توافقنامه است.

 

همچنین در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین رستم‌لو، مشارکت و همکاری در فعالیت های آموزشی، فرهنگی و تربیتی موسسه در چهار چوب اهداف و وظایف سازمان دانست و اظهار داشت: با جذب مربیان و متربیان از اعضای طرح چهره به چهره به عنوان خادمان افتخاری و اعضای افتخاری بقاع متبرکه و فراهم نمودن بستر مناسب جهت مشارکت اعضای فعال طرح چهره به چهره در برنامه‌های فرهنگی و دوره‌های آموزشی استان، مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه را از تعهدات این سازمان با طرفین در اجرای طرح تربیتی چهره به چهره بیان کرد.