اجرای بیش از ۴۰ برنامه رمضانی در سطح کانون های استان آذربایجان غربی
اجراي بيش از ۴۰ برنامه رمضاني در سطح کانون هاي استان آذربايجان غربي
مدیر ستاد فهما آذربایجان غربی:

اجرای بیش از ۴۰ برنامه رمضانی در سطح کانون های استان آذربایجان غربی

حجت الاسلام اباذر بيگي،بيش از ۴۰ برنامه با ۷ عنوان بمناسبت ماه رمضان در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سطح استان آذربايجان غربي اجرا مي شود.
شناسه خبر : 26777 تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) آذربایجان غربی: حجت الاسلام و المسلمین اباذر بیگی، با اشاره به برنامه های اجرایی کانون ها در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد : در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ،نحوه اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان در کانون ها تغییر کرده و به شکل مجازی است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: رویکرد اصلی برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده برای اجرا در ماه مبارک رمضان در کانون مساجد با عنوان های شعار سال ،نماز، خانواده، روزه، افزایش جمعیت ،لقمه حلال، قرآن و نهج البلاغه است.

حجت الاسلام بیگی در ادامه به موضوعات برنامه های اشاره شده توضیح داد : در حوزه نماز به برگزاری مسابقات کتابخوانی ،بارگذاری کلیپ با موضوعات اهمیت فلسفه و تاثیرات نماز در فضای مجازی ،بارگذاری مطالب ومتن با موضوع پاسخ به سوالات و شبهات درباره نماز و برگزاری مسابقه نقاشی و... خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری ختم های قرآنی به صورت مجازی ،برگزاری مسابقات تفسیری،قرائت هر روز یک خطبه نامه یا حکمت منتخب نهج البلاغه به همراه تفسیر، از برنامه های اجرایی در حوزه قرآن و نهج البلاغه است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی ادامه داد: برگزاری حلقه های فرهیختگی یا فعالیت های مجازی با موضوعات ،نقش معنویت در سلامت روحی و آرامش خانواده ،آسیب های فضای مجازی و ماهواره بر بنیان خانواده ،سیره علوی و سبک زندگی اسلامی ایرانی، مسابقات کتابخوانی، تاثیرات فردی و اجتماعی حجاب اسلامی، نقش مردم در تحقق شعار سال و حمایت از تولید و کالای ایرانی، از جمله برنامه های کانونهای مساجد استان در حوزه خانواده و شعار سال است.

حجت الاسلام بیگی تصریح کرد: کانونهای مساجد در این ایام با مشارکت خیران و موسسه حضرت خدیجه (س) بسته های معیشتی، بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده را در بین مردم و خانواده ها توزیع نمودند، که این امر خداپسندانه در ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.